Inspirujte se v případové studii e‑mail marketingovou strategií beauty jedničky na českém trhu. Kromě 58 % meziročního nárůstu tržeb z e‑mailingu se pyšní také 1 419 % návratností inverstice (ROI) a 2× vyšším konverzním poměrem v porovnání s ostatními marketingovými kanály. Odhalte v case study příklady těch nejúspěšnějších kampaní a získejte inspiraci pro svůj e‑mailing.
Populární značku TOMAS ARSOV založil profesionální kadeřník Tomáš Arsov. Klientem Ecomailu je od roku 2020. Od roku 2022, kdy spojili síly s partnerskou agenturou Webscale, přistupují k e‑mail marketingu strategicky. Hlavní motto značky TOMAS ARSOV je: Pomáhat a přiblížit zákazníkům profesionální péči o vlasy. Tato zásada se prolíná celým e‑mailingovým ekostystémem.
Klikněte na tlačítko a přečtete si celou případovou studii
„Vsadili jsme na budování vztahů se zákazníky oproti rychlému prodeji produktů. Tenhle přístup odrážející filozofii značky se vyplatil
a ve výsledku přinesl více, než jsme čekali.“ ― Tomáš Arsov, zakladadel značky TOMAS ARSOV a profesionální kadeřník
Životní cyklus zákazníka pokrývají automatizace, které reagují na chování zákazníků v reálném čase. Evergreen e‑mail marketingu tvoří automatizace, které by neměly chybět v repertoáru žádného e‑shopu. Které automatizované scénáře přinášejí nejvíc ovoce?
Welcome série
Přání k narozeninám
Up‑sell a cross‑sell automatizace
Doporučení produktů pro členy rodiny
Docházející zboží
A další
Zajímají vás i jiné případové studie? Podívejte se na naši kategorii na blogu. Případovým studiím je také věnována celá podstránka.
Automatizace doplňují běžné kampaně, které rovněž akcentují hodnoty značky. TOMAS ARSOV svým zákazníkům doručuje hodnotný obsah, kterým edukuje. Díky tomuto přístopu se daří značce udržet více než 52 % zákazníků v databázi aktivních. Navíc se 46 % zákazníků pravidelně vrací na webové stránky e‑shopu.
V celém e‑mailingu se drží TOMAS ARSOV pár jednoduchých zásad. Příklad si z nich můžete vzít pro své kampaně:
Testují předměty a dlouhodobě využívají jen ty nefunkčnější.
Segmentují a nabízejí obsah na míru.
Ví, kdy zákazník nejlépe reaguje, kdy chce nakupovat a kdy si prostě jen číst a inspirovat se.
Opírají se o kvalitní obsah a pokud nemají co říct, sníží frekvenci komunikace.
Nebojí se přestat komunikovat se zákazníky, kteří o newslettery nemají zájem – naopak ty nejaktivnější zásobují další přínosným obsahem.
Spolupracujeme s agenturami a dalšími profesionály z e‑commerce, kteří se starají klientům o e‑mailing. Nenechávejte si úspěch pro sebe a pochlubte se skvělými výsledky! Obraťte se na naši Partner Managerku zuzana@ecomail.cz a třeba to dáme dohromady. Budeme se těšit
Už hodnotili 2 čtenáři.