Case Studies

[Case study] Jak si značka TOMAS ARSOV střihla 58 % růst tržeb

Klára Palkosková

1. září 2025

Sdílet

Čtení na 4 minuty

Inspirujte se v případové studii e‑mail marketingovou strategií beauty jedničky na českém trhu. Kromě 58 % meziročního nárůstu tržeb z e‑mailingu se pyšní také 1 419 % návratností inverstice (ROI)2× vyšším konverzním poměrem v porovnání s ostatními marketingovými kanály. Odhalte v case study příklady těch nejúspěšnějších kampaní a získejte inspiraci pro svůj e‑mailing.


TOMAS ARSOV

Spolupráce Ecomailu, TOMAS ARSOV a Webscale

Populární značku TOMAS ARSOV založil profesionální kadeřník Tomáš Arsov. Klientem Ecomailu je od roku 2020. Od roku 2022, kdy spojili síly s partnerskou agenturou Webscale, přistupují k e‑mail marketingu strategicky. Hlavní motto značky TOMAS ARSOV je: Pomáhat a přiblížit zákazníkům profesionální péči o vlasy. Tato zásada se prolíná celým e‑mailingovým ekostystémem. 


Klikněte na tlačítko a přečtete si celou případovou studii 👇


„Vsadili jsme na budování vztahů se zákazníky oproti rychlému prodeji produktů. Tenhle přístup odrážející filozofii značky se vyplatil 
a ve výsledku přinesl více, než jsme čekali.“ Tomáš Arsov, zakladadel značky TOMAS ARSOV a profesionální kadeřník

Dlouhodobá cesta zákazníka e-shopu 🛒

Životní cyklus zákazníka pokrývají automatizace, které reagují na chování zákazníků v reálném čase. Evergreen e‑mail marketingu tvoří automatizace, které by neměly chybět v repertoáru žádného e‑shopu. Které automatizované scénáře přinášejí nejvíc ovoce?

Obsahové newslettery jako podpora prodeje

Automatizace doplňují běžné kampaně, které rovněž akcentují hodnoty značky. TOMAS ARSOV svým zákazníkům doručuje hodnotný obsah, kterým edukuje. Díky tomuto přístopu se daří značce udržet více než 52 % zákazníků v databázi aktivních. Navíc se 46 % zákazníků pravidelně vrací na webové stránky e‑shopu.

Rady pro efektivní e-mail marketing

V celém e‑mailingu se drží TOMAS ARSOV pár jednoduchých zásad. Příklad si z nich můžete vzít pro své kampaně:


Testují předměty a dlouhodobě využívají jen ty nefunkčnější. 


Segmentují a nabízejí obsah na míru


Ví, kdy zákazník nejlépe reaguje, kdy chce nakupovat a kdy si prostě jen číst a inspirovat se. 

Opírají se o kvalitní obsah a pokud nemají co říct, sníží frekvenci komunikace


Nebojí se přestat komunikovat se zákazníky, kteří o newslettery nemají zájem –⁠ naopak ty nejaktivnější zásobují další přínosným obsahem.

Máte zajímavého klienta s působivými výsledky?

Spolupracujeme s agenturami a dalšími profesionály z e‑commerce, kteří se starají klientům o e‑mailing. Nenechávejte si úspěch pro sebe a pochlubte se skvělými výsledky! Obraťte se na naši Partner Managerku zuzana@ecomail.cz a třeba to dáme dohromady. Budeme se těšit 💌

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články