Inspirujte se v případové studii e‑mail marketingovou strategií beauty jedničky na českém trhu. Kromě 58 % meziročního nárůstu tržeb z e‑mailingu se pyšní také 1 419 % návratností inverstice (ROI) a 2× vyšším konverzním poměrem v porovnání s ostatními marketingovými kanály. Odhalte v case study příklady těch nejúspěšnějších kampaní a získejte inspiraci pro svůj e‑mailing.
Populární značku TOMAS ARSOV založil profesionální kadeřník Tomáš Arsov. Klientem Ecomailu je od roku 2020. Od roku 2022, kdy spojili síly s partnerskou agenturou Webscale, přistupují k e‑mail marketingu strategicky. Hlavní motto značky TOMAS ARSOV je: Pomáhat a přiblížit zákazníkům profesionální péči o vlasy. Tato zásada se prolíná celým e‑mailingovým ekostystémem.
Klikněte na tlačítko a přečtete si celou případovou studii 👇
„Vsadili jsme na budování vztahů se zákazníky oproti rychlému prodeji produktů. Tenhle přístup odrážející filozofii značky se vyplatil
a ve výsledku přinesl více, než jsme čekali.“ ― Tomáš Arsov, zakladadel značky TOMAS ARSOV a profesionální kadeřník
Životní cyklus zákazníka pokrývají automatizace, které reagují na chování zákazníků v reálném čase. Evergreen e‑mail marketingu tvoří automatizace, které by neměly chybět v repertoáru žádného e‑shopu. Které automatizované scénáře přinášejí nejvíc ovoce?
Welcome série
Přání k narozeninám
Up‑sell a cross‑sell automatizace
Doporučení produktů pro členy rodiny
Docházející zboží
A další
Automatizace doplňují běžné kampaně, které rovněž akcentují hodnoty značky. TOMAS ARSOV svým zákazníkům doručuje hodnotný obsah, kterým edukuje. Díky tomuto přístopu se daří značce udržet více než 52 % zákazníků v databázi aktivních. Navíc se 46 % zákazníků pravidelně vrací na webové stránky e‑shopu.
V celém e‑mailingu se drží TOMAS ARSOV pár jednoduchých zásad. Příklad si z nich můžete vzít pro své kampaně:
✅ Testují předměty a dlouhodobě využívají jen ty nefunkčnější.
✅ Segmentují a nabízejí obsah na míru.
✅ Ví, kdy zákazník nejlépe reaguje, kdy chce nakupovat a kdy si prostě jen číst a inspirovat se.
✅ Opírají se o kvalitní obsah a pokud nemají co říct, sníží frekvenci komunikace.
✅ Nebojí se přestat komunikovat se zákazníky, kteří o newslettery nemají zájem – naopak ty nejaktivnější zásobují další přínosným obsahem.
Spolupracujeme s agenturami a dalšími profesionály z e‑commerce, kteří se starají klientům o e‑mailing. Nenechávejte si úspěch pro sebe a pochlubte se skvělými výsledky! Obraťte se na naši Partner Managerku zuzana@ecomail.cz a třeba to dáme dohromady. Budeme se těšit 💌
Už hodnotil 1 čtenář.