[Záznam webináře] E‑mailing založený na chování zákazníků

Klára Palkosková

22. října 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 3 minuty

Ecomail kromě newsletterů nabízí také pokročilé funkce, které využívají e‑shopaři. Přehrajte si záznam webináře, který jsme uspořádali ve spolupráci s partnerskou platformou Shoptet, a zjistěte, jak na e‑mail marketing založený na datech o nákupním chování zákazníků.

Blog cover k webináři E-mailing podle chování zákazníků

Co si z webináře odnesete pro svůj e-mail marketing?

  • Princip RFM analýzy a segmentace

  • Efektivní cílení běžných kampaní a automatizací

  • Zákaznická data a jejich využití v e‑mailingové praxi

  • Strategie komunikace od prvního nákupu po věrné zákazníky

  • Fáze nákupního cyklu a typy zákazníků

Přehrajte si záznam webináře undefined

Záznam webináře E-mailing založený na chování zákazníků na YouTube

Kdo vás webinářem provede?

👨🏻‍🦱 Patrik Votoček, Head of Emailing Services v Ecomail.cz

Patrik Votoček se posledních 6 let věnuje online marketingu se specializací na e‑mailing. Klientům pomáhá se správným nastavením nástroje Ecomail a rozvíjí jejich e‑mail marketingovou strategii tak, aby byla co nejefektivnější. Kromě toho tvoří vzdělávací obsah, vede webináře a školení a pravidelně ho můžete potkat na nejrůznějších e‑commerce eventech jako speakera.

Ecomail + Shoptet = 💚

Propojení účtu v Ecomailu se Shoptetem jeintegrací snadné. Zajištuje automatický přenos informací o kontaktech a objednávkách z e‑shopové platformy k nám. Díky tomu můžete zacílit e‑mailingové a SMS kampaně na to správné publikum a využívat pokročilé automatizace jako opuštěný košík undefined

Ohodnoťte prosím tento článek.

Tento článek ještě nebyl hodnocen. Buďte první!

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading