Ecomail kromě newsletterů nabízí také pokročilé funkce, které využívají e‑shopaři. Přehrajte si záznam webináře, který jsme uspořádali ve spolupráci s partnerskou platformou Shoptet, a zjistěte, jak na e‑mail marketing založený na datech o nákupním chování zákazníků.
:quality(80))
Princip RFM analýzy a segmentace
Efektivní cílení běžných kampaní a automatizací
Zákaznická data a jejich využití v e‑mailingové praxi
Strategie komunikace od prvního nákupu po věrné zákazníky
Fáze nákupního cyklu a typy zákazníků
Přehrajte si záznam webináře
Patrik Votoček se posledních 6 let věnuje online marketingu se specializací na e‑mailing. Klientům pomáhá se správným nastavením nástroje Ecomail a rozvíjí jejich e‑mail marketingovou strategii tak, aby byla co nejefektivnější. Kromě toho tvoří vzdělávací obsah, vede webináře a školení a pravidelně ho můžete potkat na nejrůznějších e‑commerce eventech jako speakera.
Propojení účtu v Ecomailu se Shoptetem je s integrací snadné. Zajištuje automatický přenos informací o kontaktech a objednávkách z e‑shopové platformy k nám. Díky tomu můžete zacílit e‑mailingové a SMS kampaně na to správné publikum a využívat pokročilé automatizace jako opuštěný košík
Tento článek ještě nebyl hodnocen. Buďte první!