Vzdělávání

Jak docílit opakovaných nákupů pomocí e‑mailingu (záznam webináře)

Eva Jakešová

2. června 2025

Sdílet

Čtení na 4 minuty

Největší odpadovost zákazníků je mezi prvním a druhým nákupem. Poradíme vám, jak využít potenciálu e‑mailingové komunikace s novým zákazníkem a zvyšit procento opakovaných nákupů.

opakované nákupy webinář

V záznamu webináře se dozvíte, jak:

  • přimějete zákazníka, aby u vás znovu nakoupil,

  • připomenete poslední nákup díky personalizované rozesílce,

  • využijete strategii up‑sell a cross‑sell (doporučení produktů podle předchozího nákupu),

  • pracovat s dlouhodobě neaktivní částí databáze,

    🎁 BONUS: Ukážeme vám, jak si náš klient Trenýrkárna.cz poradil s reaktivací téměř 80 000 kontaktů.

    Zefektivněte svou ponákupní komunikaci 🛒 Pusťte si záznam:

Webinářem provádí Jakub Malý, spoluzakladatel agentury Promogen. Jakub se věnuje strategiím e‑mailové komunikace a její efektivitě. Pomáhá s optimalizací rozesílek a vytváří inteligentní e‑mailingové kampaně.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články