Za jediný den se naučíte, jak z e‑mailingu vytěžit maximum. Přijďte si pro špičkové know-how, praktické ukázky a marketingové tipy, díky kterým zlepšíte úroveň i výsledky svého e‑mailingu.
Naučíte se používat aplikaci Ecomail a zlepšit výsledky svého e‑mailingu. Navíc uvidíte reálné příklady z praxe, získáte účinné tipy pro e‑mail marketing a vše si vyzkoušíte pod odborným dohledem.
Školení je vhodné pro jednotlivce, agentury a marketingové specialisty.
Znalosti e‑mailingu a předchozí zkušenosti s aplikací Ecomail nejsou potřeba.
Máte e‑shop a základy e‑mailingu už ovládáte?
Pro vás jsme připravili školení E‑mail marketing pro e-shopy. Školení je zaměřeno hlavně na pokročilé možnosti e‑mailingu, díky kterým zvýšíte prodeje vašeho e‑shopu.
Školení pro e-shopyV prvním bloku si řekneme, jak nastavit úvodní strategii e‑mailingu, co všechno ovlivňuje doručitelnost, jak pečovat o vlastní databázi kontaktů a jak správně kontakty segmentovat.
Co všechno by mělo být součástí e‑mail marketingové strategie
Jak zvýšit doručitelnost a na co si dát pozor
Úvod do aplikace Ecomail, základní nastavení účtu
Integrace potřebných dat pro e‑mailing a jak je využít v praxi
Jak udržitelně spravovat databázi a jaká data o kontaktech sbírat
Jak na e‑mailing právně správně z hlediska GDPR a nastavení cookies
Techniky a nastavení procesu aktivního sběru nových kontaktů
Segmentace databáze pro cílený e‑mailing
Podíváme se na komplexní tvorbu e‑mailové kampaně krok za krokem. Projdeme šablonu e‑mailu včetně tipů, jak při její tvorbě ušetřit čas, nebo jak se vyhnout spam složce. Více se dozvíte i o personalizaci e‑mailingu, testování, reportingu a optimalizaci kampaní.
Jak jednoduše nastavit a spravovat kampaně
Tipy a triky pro tvorbu šablon e‑mailů, jak ušetřit čas
Personalizace a její praktické využití
Optimalizace pomocí A/B testování
Vyhodnocování kampaní a práce se získanými daty z reportů
Na závěr se můžete těšit na vysvětlení a praktické ukázky automatizací včetně jejich vyhodnocování. Ukážeme si i možnosti práce se slevovými kupóny v aplikaci.
Princip práce s automatickými kampaněmi
Jak pracovat se slevovými kupóny
Praktické ukázky nejčastějších automatizací
Reporting a optimalizace automatických kampaní
Odborné školení e‑mail
marketingu pro začátečníky
Diskuze, konzultace a networking
s ostatními účastníky školení
Pracovní materiály
a podklady ke školení
Výborné občerstvení
včetně oběda
Děkuji mnohokrát i za osobní přístup a pomoc při jednotlivých dotazech. Také jsem moc ráda, že jsem si mohla vyzkoušet nastavit automatizaci a segmentaci dle mých podnětů, bylo to pro mě lépe uchopitelné.
Díky školení jsem se naučila mnohem efektivněji využívat Ecomail. Dozvěděla jsem se, jak si práci zjednodušit a zároveň jak zaujmout a potěšit příjemce. Moc děkuji.
Školení "Jak na e-mail marketing s Ecomailem" bylo velmi obsáhlé, zajímavé a přínosné. Dozvěděla jsem se to hlavní, co je potřeba pro správné zahájení e-mail marketingu. Ráda se v budoucnu zúčastním dalšího školení, tentokrát pro pokročilé.
Label design
Školení proběhne v samém srdci Karlína v designových prostorách Spojka Karlín. Po celý den se můžete těšit na výbornou kávu a skvělé občerstvení včetně oběda.
Spojka Karlín
Pernerova 697/35, Praha 8