Za jediný den se naučíte, jak z e‑mailingu vytěžit
maximum. Přijďte si pro špičkové know-how, praktické
ukázky a marketingové tipy, díky kterým zlepšíte úroveň i výsledky svého e‑mailingu.
Naučíte se používat aplikaci Ecomail a zlepšit výsledky svého e‑mailingu. Navíc uvidíte reálné příklady z praxe, získáte účinné tipy pro e‑mail marketing a vše si vyzkoušíte pod odborným dohledem.
Školení je vhodné pro jednotlivce, agentury a marketingové specialisty.
Znalosti e‑mailingu a předchozí zkušenosti s aplikací Ecomail nejsou potřeba.
Máte e‑shop a základy e‑mailingu už ovládáte?
Pro vás jsme připravili školení E‑mail marketing pro e-shopy. Školení je zaměřeno hlavně na pokročilé možnosti e‑mailingu, díky kterým zvýšíte prodeje vašeho e‑shopu.
V prvním bloku si řekneme, jak nastavit úvodní strategii e‑mailingu, co všechno ovlivňuje doručitelnost a ukážeme si, jak připravit účet v aplikaci Ecomail.
Co všechno by mělo být součástí e‑mail marketingové strategie
Jak zvýšit doručitelnost
a na co si dát pozor
Úvod do aplikace Ecomail, základní nastavení účtu
Ukážeme si, jak začít se sběrem kontaktů, jak si vybudovat kvalitní databázi v souladu s právní legislativou a jak správně kontakty segmentovat.
Jak na e‑mailing právně správně z hlediska GDPR a cookies
Jak udržitelně spravovat databázi a jaká data o kontaktech sbírat
Techniky a nastavení procesu aktivního sběru nových kontaktů
Segmentace databáze pro cílený e‑mailing včetně praktických ukázek
Podíváme se na komplexní tvorbu e‑mailové kampaně krok za krokem. Projdeme šablonu e‑mailu včetně tipů, jak při její tvorbě ušetřit čas, nebo jak se vyhnout spam složce. Více se dozvíte i o personalizaci e‑mailingu a testování kampaní.
Jak jednoduše nastavit
a spravovat kampaně
Personalizace a její praktické využití
Tipy a triky pro tvorbu šablon e-mailů, které ušetří čas
Na závěr se budeme věnovat reportingu a optimalizaci kampaní. Představíme vám také základy automatizací a ukážeme, jak nastavit funkční automat na příkladu uvítací (welcome) kampaně.
Vyhodnocování kampaní a práce se získanými daty z reportů
Optimalizace kampaní pomocí A/B testování a funkce Benchmark
Princip práce s automatizovanými kampaněmi
Praktická ukázka tvorby uvítací automatizace
Představení předpřipravených automatizací
Odborné školení e‑mail
marketingu pro začátečníky
Diskuze, konzultace a networking
s ostatními účastníky školení
Pracovní materiály
a podklady ke školení
Výborné občerstvení
včetně oběda
Děkuji mnohokrát i za osobní přístup a pomoc při jednotlivých dotazech. Také jsem moc ráda, že jsem si mohla vyzkoušet nastavit automatizaci a segmentaci dle mých podnětů, bylo to pro mě lépe uchopitelné.
Díky školení jsem se naučila mnohem efektivněji využívat Ecomail. Dozvěděla jsem se,
jak si práci zjednodušit a zároveň jak zaujmout a potěšit příjemce. Moc děkuji.
Školení "Jak na e-mail marketing s Ecomailem" bylo velmi obsáhlé, zajímavé a přínosné. Dozvěděla jsem se to hlavní, co je potřeba pro správné zahájení e-mail marketingu. Ráda se v budoucnu zúčastním dalšího školení, tentokrát pro pokročilé.
Label design
Školení proběhne v hotelu Holiday Inn v moderní školicí
místnosti. Po celý den se můžete těšit na výborné občerstvení
včetně oběda. Do hotelu se jednoduše dostanete MHD
a nebo můžete využít jeho soukromé parkoviště.
Holiday Inn
Na Pankráci 1684/15, Praha 4