PRO E‑SHOPY

E‑mail marketing pro e‑shopy

Za jediný den se naučíte, jak z e‑mailingu vytěžit maximum. Přijďte si pro expertní know‑how, nejúčinnější marketingové strategie pro e‑shopy a konkrétní tipy, díky kterým zvýšíte prodeje vašeho e‑shopu.

Patrik Votoček

DATUM

pondělí, 16. září 2024

8:30 – 16:30 hodin

MÍSTO

Holiday Inn Prague

Na Pankráci 1684/15, Praha 4

CENA

5 600 Kč

bez DPH

KAPACITA ŠKOLENÍ

maximálně 40 osob

pro každou úroveň školení

TŘI BLOKY PLNÉ VĚDOMOSTÍ

Co se na školení dozvím?

Naučíte se používat e‑mailing ke zvýšení procenta nových zákazníků a opakovaných nákupů i jako kanál pro budování značky.Navíc na praktických ukázkách uvidíte nejúčinnější e‑mailingové strategie pro e‑shopy, které budete moct rychle aplikovat.

Školení je vhodné pro e‑shopy všech velikostí a zaměření. Předchozí zkušenosti s aplikací nejsou podmínkou, výhodou je aktivní propojení e‑shopu s nástrojem pro chytrý e‑mailing.

Nejste e-shopař, nebo si chcete zopakovat základy?

Pro vás jsme připravili školení Jak na e‑mail marketing s Ecomailem. Školení je vhodné pro začátečníky, kteří chtějí zlepšit výsledky svého e‑mailingu

Příprava strategie e‑mailingu, správa databáze, integrace s e‑mailingovým nástrojem

V prvním bloku si odpovíme na základní otázky. Jak může e‑mailing pomoct právě vašemu e‑shopu? Jak si zajistit databázi plnou aktivních zákazníků? Jak si usnadnit práci díky propojení e‑shopu s e‑mailingovým nástrojem? Jak se připravit na budoucnost bez cookies třetích stran?

Checked

Role e‑mailingu ve vašem e‑shopu

Checked

E‑mailingové strategie pro e‑shopy

Checked

Úvod do životního cyklu zákazníka

Checked

Budoucnost bez cookies třetích stran

Checked

Aktivní sběr nových kontaktů

Checked

Integrace s e‑shopem

Tvorba běžných kampaní a jejich vyhodnocování, segmentace a personalizace

Ukážeme si, jak vytěžit databázi pomocí segmentace, jak z rutinních kampaní udělat dobře cílenou a personalizovanou zábavu pro vaše čtenáře a jak si zjednodušit přípravu a plánování běžných kampaní. Vysvětlíme si, jak průběžně vyhodnocovat, jaké metriky sledovat a jak na jejich základě zlepšit výkon e‑mailingu.

Checked

Základní a pokročilá segmentace databáze

Checked

Běžné kampaně a jejich typy

Checked

Strategie přípravy běžných kampaní

Checked

Možnosti a přínosy personalizace

Checked

Reporting - metriky a jejich důležitost

Automatizované kampaně v praxi

Na praktických příkladech se naučíte, jak bez obav spustit své první automatizace a jak díky nim šetřit a růst zároveň. Dozvíte se, jak získat více věrných zákazníků bez zbytečných slev a jak zapojit další kanály marketingové komunikace.

Checked

Druhy úspěšných automatizací a praktické ukázky

Checked

Postupy na přípravy, spouštění a testování automatizací

Checked

Multi‑channel komunikace

Checked

Dynamický obsah

Co je v ceně školení?

Skoleni

Odborné školení e‑mail
marketingu pro e-shopaře

Diskuze

Diskuze, konzultace a networking
s ostatními účastníky školení

Dokumenty

Pracovní materiály
a podklady ke školení

Obcerstveni

Výborné občerstvení
včetně oběda

REFERENCE

Co o našich školeních říkají sami účastníci?

Velice milá a sympatická školitelka i paní právnička! :-) Všichni byli úžasně nápomocní, jídlo výtečné. Bloky školení skvěle rozvržené tak, že se šlo krásně plně soustředit po celou dobu. Opravdu přínosné školení. Děkuji za něj a za celý Ecomail tým.

Aneta Kučerová

Platinum Natural s. r. o.

Skvělé školení. Jelikož s Ecomailem už nějakou dobu pracuji, tak cením také právní vhled do problematiky. Děkuji a školení určitě doporučuji.

Michaela Tůmová

Colognia press

Byla znát praxe a velké znalosti školitelky, orientace v problematice. Školení bylo dobře strukturované a mělo dostatečně pauz. Dozvěděla jsem se opravdu hodně detailních informací.

Petra Kašparová

SONS

Kdo vás školením provede?

Patrik Votoček

Patrik Votoček

Patrik se posledních 5 let věnuje online marketingu se specializací na e‑mailing. Klientům pomáhá se správným nastavením nástroje Ecomail a rozvíjí jejich e-mailing tak, aby byl co nejefektivnější a přinášel jim očekávané výsledky. Specializuje se na tvorbu automatizací a zároveň vede individuální i hromadná školení.

Václav Stískala

Václav Stískala

Václav je advokátem v Legitas. Jeho revírem je startupové prostředí, ale má zkušenosti i se zavedenými hráči online byznysu. Právo v e‑commerce od partnerských smluv až po duševní vlastnictví má v malíku a e‑mailing není výjimkou.

Kde se školení bude konat

Školení proběhne v hotelu Holiday Inn v moderní školící místnosti. Po celý den se můžete těšit na výborné občerstvení včetně oběda. Do hotelu se jednoduše dostanete MHD a nebo můžete využít jeho soukromé parkoviště.

Logo Hotel Holiday Inn Prague

Holiday Inn
Na Pankráci 1684/15, Praha 4

Ukázat na mapě

DATUM

pondělí, 16. září 2024

8:30 – 16:30 hodin

MÍSTO

Holiday Inn Prague

Na Pankráci 1684/15, Praha 4

CENA

5 600 Kč

bez DPH

KAPACITA ŠKOLENÍ

maximálně 40 osob

pro každou úroveň školení