PRO E‑SHOPY

E‑mail marketing pro e‑shopy

Za jediný den se naučíte, jak z e‑mailingu vytěžit maximum. Přijďte si pro expertní know‑how, nejúčinnější marketingové strategie pro e‑shopy a konkrétní tipy, díky kterým zvýšíte prodeje vašeho e‑shopu.

Co se na školení dozvíte?
přednášející na školení e-mail marketingu Ecomailu.

DATUM

pondělí, 11. září 2023

8:30 – 16:30 hodin

MÍSTO

Spojka Karlín

Pernerova 697/35, Praha

CENA

6 600 Kč

bez DPH

KAPACITA ŠKOLENÍ

maximálně 40 osob

pro každou úroveň školení

TŘI BLOKY PLNÉ VĚDOMOSTÍ

Co se na školení dozvím?

Naučíte se používat e‑mailing ke zvýšení procenta nových zákazníků a opakovaných nákupů i jako kanál pro budování značky. Navíc na praktických ukázkách uvidíte nejúčinnější e‑mailingové strategie pro e‑shopy, které budete moct rychle aplikovat.

Školení je vhodné pro e‑shopy všech velikostí a zaměření. Předchozí zkušenosti s aplikací nejsou podmínkou, výhodou je aktivní propojení e‑shopu s nástrojem pro chytrý e‑mailing.

Nejste e-shopař, nebo si chcete zopakovat základy?

Pro vás jsme připravili školení Jak na e‑mail marketing s Ecomailem. Školení je vhodné pro začátečníky, kteří chtějí zlepšit výsledky svého e‑mailingu

Školení pro začátečníky

Strategie e‑mailingu, správa databáze,
doručitelnost a GDPR

V prvním bloku si odpovíme na základní otázky. K čemu nám ten e‑mailing vlastně je? Jak si zajistit databázi plnou aktivních zákazníků? Co dělat, aby vaše kampaně nepadaly do spamu? Jaká pravidla dodržovat, abyste neporušovali zákon?

Checked

Role e‑mailingu ve vašem e‑shopu

Checked

E‑mailingové strategie pro e‑shopy

Checked

Aktivní sběr nových kontaktů

Checked

Základní pravidla pro práci s databází

Checked

Doručitelnost a SPAM

Checked

Všechny právní aspekty a GDPR

Tvorba běžných kampaní,
segmentace a personalizace

Ukážeme si, jak vytěžit databázi pomocí segmentace, jak z rutinních kampaní udělat dobře cílenou a personalizovanou zábavu pro vaše čtenáře a jak si zjednodušit přípravu a plánování běžných kampaní. Vysvětlíme si, jak průběžně vyhodnocovat a podíváme se na to, jaké metriky sledovat a jak na jejich základě zlepšit výkon e-mailingu.

Checked

Základní a pokročilá segmentace databáze

Checked

Běžné kampaně a jejich typy

Checked

Strategie přípravy běžných kampaní

Checked

Možnosti a přínosy personalizace

Checked

Reporting - metriky a jejich důležitost

Automatizované kampaně v praxi

Na praktických příkladech se naučíte, jak bez obav spustit své první automatizace a jak díky nim šetřit a růst zároveň. Dozvíte se, jak získat více věrných zákazníků bez zbytečných slev a jak zapojit další kanály marketingové komunikace.

Checked

Životní cyklus zákazníka

Checked

Druhy úspěšných automatizací a praktické ukázky

Checked

Dynamický obsah

Checked

Postupy na přípravy, spouštění a testování automatizací

Checked

Multi-channel komunikace

Co je v ceně školení?

Skoleni

Odborné školení e‑mail
marketingu pro e-shopaře

Diskuze

Diskuze, konzultace a networking
s ostatními účastníky školení

Dokumenty

Pracovní materiály
a podklady ke školení

Obcerstveni

Výborné občerstvení
včetně oběda

REFERENCE

Co o našich školeních říkají sami účastníci?

Velice milá a sympatická školitelka i paní právnička! :-) Všichni byli úžasně nápomocní, jídlo výtečné. Bloky školení skvěle rozvržené tak, že se šlo krásně plně soustředit po celou dobu. Opravdu přínosné školení. Děkuji za něj a za celý Ecomail tým.

Aneta Kučerová

Platinum Natural s. r. o.

Skvělé školení. Jelikož s Ecomailem už nějakou dobu pracuji, tak cením také právní vhled do problematiky. Děkuji a školení určitě doporučuji.

Michaela Tůmová

Colognia press

Byla znát praxe a velké znalosti školitelky, orientace v problematice. Školení bylo dobře strukturované a mělo dostatečně pauz. Dozvěděla jsem se opravdu hodně detailních informací.

Petra Kašparová

SONS

Kdo vás školením provede?

Andrea Fuxová

se v Ecomailu zaměřuje na hromadná a individuální školení. Našim klientům poskytuje služby na míru od A do Z. Prošla si zákaznickou podporou a díky tomu zná všechna zákoutí aplikace i zaručené e-mail marketingové triky. Baví ji vymýšlet účinné e-mailingové strategie a tím posouvat naše zákazníky.

LinkedIn

Petra Stupková

založila advokátní kancelář Legitas. Jako advokátka se zaměřuje na právo v onlinu, e‑commerce a IT. Pravidelně přednáší na konferencích pro e‑shopaře a marketéry tak, že právo se vám bude zdát nejen srozumitelné, ale dokonce i zábavné.

LinkedIn

Kde se školení bude konat

Školení proběhne v samém srdci Karlína v designových prostorách Spojka Karlín. Po celý den se můžete těšit na výbornou kávu a skvělé občerstvení včetně oběda.

Logo Hotel Golf

Spojka Karlín
Pernerova 697/35, Praha 8

Ukázat na mapě

DATUM

pondělí, 11. září 2023

8:30 – 16:30 hodin

MÍSTO

Spojka Karlín

Pernerova 697/35, Praha

CENA

6 600 Kč

bez DPH

KAPACITA ŠKOLENÍ

maximálně 40 osob

pro každou úroveň školení