školení

E-mail marketing pro e-shopy

E‑mail marketing je pro e‑shopy důležitým prodejním kanálem a skvělým nástrojem pro budování vztahu s existujícími zákazníky. Zároveň je ideálním pomocníkem pro akvizici nových zákazníků i reaktivaci. Přijďte na školení a dozvíte se, jak můžete díky pokročilým možnostem e‑mailingu zvýšit prodeje vašeho e‑shopu i vy.

Momentálně nedostupné

Working Team

Pro koho je školení určeno?

Pro e‑shopaře, kteří se chtějí naučit ještě efektivněji pracovat s aplikací Ecomail, nastavit fungující e‑mailingovou strategii a nastartovat prodeje. Školení je vhodné pro e‑shopy všech velikostí a zaměření. Znalosti z oblasti e‑mailingu a předchozí zkušenosti s aplikací nejsou podmínkou. Výhodou je aktivní propojení e‑shopu s nástrojem pro chytrý e‑mailing.

Nejste e‑shopař, nebo si chcete zopakovat základy? Přihlaste se na školení Jak na e‑mail marketing s Ecomailem, které je vhodné pro začátečníky. Krok po kroku vysvětluje jednotlivé funkce Ecomailu a jejich praktické použití, zahrnuje také marketingová doporučení pro fungující e‑mailing. Více informací.

Co se na školení dozvím?

Ukážeme si, co by rozhodně nemělo chybět v e‑mailingové komunikaci vašeho e‑shopu. Probereme, jak správně využít existující kontakty a jak rozšiřovat databázi o nové zákazníky. Naučíte se pracovat s daty o objednávkách a zákaznících, jejich chování na webu a v kampaních, a použít je pro segmentaci. Díky tomu budete schopni posílat lidem personalizovanou nabídku, o kterou budou mít opravdu zájem. Dozvíte se taky, jak nastavit nejpoužívanější automatické kampaně pro e‑commerce, kterými podpoříte prodeje a věrnost zákazníků.

Marketingová strategie a efektivní práce s kontakty

V prvním bloku si řekneme, jakou roli hraje e‑mailing v marketingové komunikaci e‑shopu, a jak nastavit úvodní strategii a plán. Podíváme se na to, jak pracovat s kontakty a s daty, která máte o svých zákaznících, a jak podle nich třídit databázi.

Checked

E‑mailingová strategie pro e‑shopy

Checked

Právní aspekty správy databáze, GDPR

Checked

Kdy a proč je potřeba filtrovat databázi

Checked

Možnosti aktivního sběru nových kontaktů

Checked

Třídění databáze pomocí segmentů

Checked

Jak zajistit dobrou doručitelnost a vyhnout se spamu

Životní cyklus zákazníka a jeho použití v e‑mailingu

V druhém bloku se zaměříme e‑mailingovou komunikaci se zákazníkem v jednotlivých fázích životního cyklu a ukážeme si, jak pracovat s psychologií v e‑mail marketingu.

Checked

Životní cyklus zákazníka v databázi a v e‑mailingu

Checked

Jak provázat jednotlivé fáze s e‑mailingem

Checked

Tipy pro tvorbu kampaní a newsletterů

Checked

Typy kampaní a automatizací pro e‑shopy

Checked

Psychologie e‑mail marketingu

Personalizace a automatizace

V třetím bloku se dozvíte, jak využít zákaznická data k personalizaci sdělení a nastavení automatických e‑mailů s dynamickým obsahem.

Checked

Možnosti personalizace v běžných i automatických rozesílkách

Checked

Role automatizace v e‑mail marketingu e‑shopu

Checked

Typy automatických kampaní pro e‑commerce

Checked

Tvorba dynamického obsahu pro personalizované sdělení

Checked

Reporting a optimalizace e‑mailingových kampaní

Case Study: reaktivační kampaň e‑shopu Trenýrkárna.cz

Poslední blok bude věnován případové studii. Dozvíte se, jak probudit neaktivní kontakty, které ve vaší databázi leží už nějaký ten čas, a jak je proměnit zpět v nakupující zákazníky.

Checked

Princip reaktivace neaktivních kontaktů v e‑mailové databázi

Checked

Rozdělení kontaktů na segmenty podle aktivity

Checked

Použití personalizace a dynamických prvků v obsahu

Checked

Automatická reaktivační kampaň ve třech vlnách

Checked

Využití multikanálové komunikace přes e‑mail a SMS

Co je v ceně školení?

Skoleni

Odborné školení
e‑mail marketingu

Diskuze

Diskuze, konzultace,
networking

Dokumenty

Pracovní materiály
a podklady

Obcerstveni

Výborné občerstvení
včetně oběda

Background image

Kdo vás školením provede?

Monika Decor Image Monika

Monika Poláková

E‑mail marketing specialist

Monika je odbornicí nejen na e‑mailing, ale hlavně na aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Během svého působení u nás si prošla zákaznickou podporou od odpovídání na chatu až po vedení celého týmu, nyní se specializuje na služby na míru a školení pro naše klienty.

Jakub Malý

Jakub Malý

Head of e‑mailing

Jakub Malý je spolu zakladatel agentury Water Media, ve které působí jako e‑mail marketingový specialista. Jakub se soustředí primárně na strategie e‑mailové komunikace a na její efektivitu. Pomáhá nejen vytvářet inteligentní e‑mailové rozesílky, ale také optimalizovat ty klasické. Mezi klienty, kterým se stará o e-mailing, patří například Knihkupectví Luxor, e-shop Trenýrkárna.cz, parfumerie Douglas, cestovní kancelář Exim Tours, nebo e-shop Sevt.