Za jediný den se naučíte, jak z e‑mailingu vytěžit maximum. Přijďte si pro expertní know‑how, nejúčinnější marketingové strategie pro e‑shopy a konkrétní tipy, díky kterým zvýšíte prodeje vašeho e‑shopu.
Naučíte se používat e‑mailing ke zvýšení procenta nových zákazníků a opakovaných nákupů i jako kanál pro budování značky. Navíc na praktických ukázkách uvidíte nejúčinnější e‑mailingové strategie pro e‑shopy, které budete moct rychle aplikovat.
Školení je vhodné pro e‑shopy všech velikostí a zaměření. Předchozí zkušenosti s aplikací nejsou podmínkou, výhodou je aktivní propojení e‑shopu s nástrojem pro chytrý e‑mailing.
Nejste e-shopař, nebo si chcete zopakovat základy?
Pro vás jsme připravili školení Jak na e‑mail marketing s Ecomailem. Školení je vhodné pro začátečníky, kteří chtějí zlepšit výsledky svého e‑mailingu
Školení pro začátečníkyV prvním bloku si odpovíme na základní otázky. K čemu nám ten e‑mailing vlastně je? Jak si zajistit databázi plnou aktivních zákazníků? Co dělat, aby vaše kampaně nepadaly do spamu? Jaká pravidla dodržovat, abyste neporušovali zákon?
Role e‑mailingu ve vašem e‑shopu
E‑mailingové strategie pro e‑shopy
Aktivní sběr nových kontaktů
Základní pravidla pro práci s databází
Doručitelnost a SPAM
Všechny právní aspekty a GDPR
Ukážeme si, jak vytěžit databázi pomocí segmentace, jak z rutinních kampaní udělat dobře cílenou a personalizovanou zábavu pro vaše čtenáře a jak si zjednodušit přípravu a plánování běžných kampaní. Vysvětlíme si, jak průběžně vyhodnocovat a podíváme se na to, jaké metriky sledovat a jak na jejich základě zlepšit výkon e-mailingu.
Základní a pokročilá segmentace databáze
Běžné kampaně a jejich typy
Strategie přípravy běžných kampaní
Možnosti a přínosy personalizace
Reporting - metriky a jejich důležitost
Na praktických příkladech se naučíte, jak bez obav spustit své první automatizace a jak díky nim šetřit a růst zároveň. Dozvíte se, jak získat více věrných zákazníků bez zbytečných slev a jak zapojit další kanály marketingové komunikace.
Životní cyklus zákazníka
Druhy úspěšných automatizací a praktické ukázky
Dynamický obsah
Postupy na přípravy, spouštění a testování automatizací
Multi-channel komunikace
Odborné školení e‑mail
marketingu pro e-shopaře
Diskuze, konzultace a networking
s ostatními účastníky školení
Pracovní materiály
a podklady ke školení
Výborné občerstvení
včetně oběda
Velice milá a sympatická školitelka i paní právnička! :-) Všichni byli úžasně nápomocní, jídlo výtečné. Bloky školení skvěle rozvržené tak, že se šlo krásně plně soustředit po celou dobu. Opravdu přínosné školení. Děkuji za něj a za celý Ecomail tým.
Skvělé školení. Jelikož s Ecomailem už nějakou dobu pracuji, tak cením také právní vhled do problematiky. Děkuji a školení určitě doporučuji.
Byla znát praxe a velké znalosti školitelky, orientace v problematice. Školení bylo dobře strukturované a mělo dostatečně pauz. Dozvěděla jsem se opravdu hodně detailních informací.
SONS
Školení proběhne v samém srdci Karlína v designových prostorách Spojka Karlín. Po celý den se můžete těšit na výbornou kávu a skvělé občerstvení včetně oběda.
Spojka Karlín
Pernerova 697/35, Praha 8