Nedávno jsme představili novinku CDP Analytics, která vám umožní dokonale poznat zákazníky, a tak zlepšit výkon e‑mailingu
Abyste CDP Analytics mohli využívat co nejefektivněji, přehrajte si webinář, ve kterém e‑mailingový specialista Patrik Votoček představí, jak na to.
:quality(80))
Nastavení CDP Analytics přímo v aplikaci & praktické scénáře
Komplexní pohled na zákazníky
Personalizace běžných kampaní a automatizací
Využití zákaznických dat v e‑mailingu
Přehrajte si záznam webináře
Patrik v Ecomailu vede tým e‑mail marketingových specialistů, kteří denně pomáhají klientům se správným nastavením nástroje a rozvíjejí jejich e‑mailing tak, aby byl co nejefektivnější a přinášel jim výsledky. Zaměřuje se hlavně na návrh řešení, datově orientovanou strategii a optimalizaci procesů v rámci klientských projektů.
V září 2025 jsme v aplikaci Ecomail spustili CDP Analytics. Nabízí detailní vhled do zákaznických dat a díky tomu umožňuje našim klientům rozesílku výkonnějších kampaní. Zohledňuje totiž nákupní chování zákazníků a nabízí tak přesnější segmentaci a zacílení kampaní.
Jan Tlapák (CEO) a Jakub Stupka (COO) založili Ecomail a společně dohlížejí na vývoj a směřování aplikace. Reflektují aktuální trendy a zpětnou vazbu od zákazníků a v krátkém videu vám ukážou výhody CDP Analytics a řeknou, pro koho se hodí.
CDP Analytics jsme navrhli pro hlubší analýzu e‑mailingových kampaní odeslaných z Ecomailu. Díky tomu jsme rozšířili reporty o RFM analýzu, produktové insighty a podrobnější statistiky o výkonnosti e‑mailingu.
Už hodnotil 1 čtenář.