[Záznam webináře] Nová úroveň práce se zákaznickými daty

Klára Palkosková

4. listopadu 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 5 minut

Nedávno jsme představili novinku CDP Analytics, která vám umožní dokonale poznat zákazníky, a tak zlepšit výkon e‑mailingu undefined Abyste CDP Analytics mohli využívat co nejefektivněji, přehrajte si webinář, ve kterém e‑mailingový specialista Patrik Votoček představí, jak na to.

Webinář o CDP: Nová úroveň práce se zákaznickými daty

Co se z webináře dozvíte?

  • Nastavení CDP Analytics přímo v aplikaci & praktické scénáře

  • Komplexní pohled na zákazníky 

  • RFM analýza a segmentace

  • Personalizace běžných kampaní a automatizací

  • Využití zákaznických dat v e‑mailingu


Přehrajte si záznam webináře undefined

CDP Analytics: Záznam webináře Nová úroveň práce se zákaznickými daty

Kdo webinář vede?

👨🏻‍🦱 Patrik Votoček, Head of Emailing Services v Ecomail.cz

Patrik v Ecomailu vede tým e‑mail marketingových specialistů, kteří denně pomáhají klientům se správným nastavením nástroje a rozvíjejí jejich e‑mailing tak, aby byl co nejefektivnější a přinášel jim výsledky. Zaměřuje se hlavně na návrh řešení, datově orientovanou strategii a optimalizaci procesů v rámci klientských projektů.

Co je CDP Analytics

V září 2025 jsme v aplikaci Ecomail spustili CDP Analytics. Nabízí detailní vhled do zákaznických dat a díky tomu umožňuje našim klientům rozesílku výkonnějších kampaní. Zohledňuje totiž nákupní chování zákazníků a nabízí tak přesnější segmentaci a zacílení kampaní.

Video o CDP Analytics

Jan Tlapák (CEO) a Jakub Stupka (COO) založili Ecomail a společně dohlížejí na vývoj a směřování aplikace. Reflektují aktuální trendy a zpětnou vazbu od zákazníků a v krátkém videu vám ukážou výhody CDP Analytics a řeknou, pro koho se hodí.

Novinka v aplikaci Ecomail: CDP Analytics

CDP Analytics jsme navrhli pro hlubší analýzu e‑mailingových kampaní odeslaných z Ecomailu. Díky tomu jsme rozšířili reporty o RFM analýzu, produktové insighty a podrobnější statistiky o výkonnosti e‑mailingu.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading