Automatizace v e‑mail marketingu šetří čas, zvyšuje výkon
a zároveň zachovává osobní přístup ke každému zákazníkovi. V nejnovějším webináři s Patrikem Votočkem, vedoucím týmu e‑mailingových specialistů v Ecomailu, jsme se podívali na to, jak k automatizaci přistupovat strategicky. Od práce s daty, přes konkrétní scénáře až po praktickou ukázku nastavení automatizace a práci v editoru 
:quality(80))
Z webináře se dozvíteZákladní nastavení automatizací od A do Z
Jak na segmentaci a práce se zákaznickými daty
Budování pozitivního vztahu ke značce díky personalizaci
Praktické ukázky těch nejoblíbenějších scénářů a jejich nastavení v editoru
Propojení s dalšími marketingovými kanály pro vyšší retenci
Jak testovat a měřit přínos automatizací
Pusťte si záznam webináře a nechte se inspirovatPatrik v Ecomailu stojí v čele týmu e‑mail marketingových specialistů, kteří pomáhají klientům naplno využít potenciál automatizace. Společně nastavují strategie, ladí procesy a hledají způsoby, jak proměnit data v výsledky. Jeho specializací je návrh efektivních řešení, datově řízená strategie a optimalizace e‑mailingových procesů pro maximální výkon.
Automatizace v e‑mailingu pomáhá e‑shopům komunikovat se zákazníky ve správný čas a s relevantním obsahem.
Mezi nejpopulárnější scénáře patří například opuštěný košík, který dokáže výrazně zvýšit konverze a obnovit ztracené objednávky. Dále také uvítací série nebo přání k narozeninám, které posilují vztah se zákazníky, zvyšují retenci a udržují dlouhodobý zájem o značku.
Podívejte se na přehled nejoblíbenějších automatizací, které nastavíte za pár minut nebo si přečtěte některou z našich case studies, kde automatizace přinesla konkrétní měřitelné výsledky.
Už hodnotil 1 čtenář.