[Záznam webináře] Automatizace pro růst e‑shopu

Simona Holíková

10. října 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 6 minut

Automatizace v e‑mail marketingu šetří čas, zvyšuje výkon undefined a zároveň zachovává osobní přístup ke každému zákazníkovi. V nejnovějším webináři s Patrikem Votočkem, vedoucím týmu e‑mailingových specialistů v Ecomailu, jsme se podívali na to, jak k automatizaci přistupovat strategicky. Od práce s daty, přes konkrétní scénáře až po praktickou ukázku nastavení automatizace a práci v editoru undefined

undefined Z webináře se dozvíte

  • Základní nastavení automatizací od A do Z 

  • Jak na segmentaci a práce se zákaznickými daty

  • Budování pozitivního vztahu ke značce díky personalizaci

  • Praktické ukázky těch nejoblíbenějších scénářů a jejich nastavení v editoru

  • Propojení s dalšími marketingovými kanály pro vyšší retenci

  • Jak testovat a měřit přínos automatizací 

undefined Pusťte si záznam webináře a nechte se inspirovat

Záznam: Automatizace pro růst e-shopu Ecomail

Kdo vás webinářem provede?

👨🏻Patrik Votoček, Head of E-mailing Services, Ecomail

Patrik v Ecomailu stojí v čele týmu e‑mail marketingových specialistů, kteří pomáhají klientům naplno využít potenciál automatizace. Společně nastavují strategie, ladí procesy a hledají způsoby, jak proměnit data v výsledky. Jeho specializací je návrh efektivních řešení, datově řízená strategie a optimalizace e‑mailingových procesů pro maximální výkon.

📬 E-mailové automatizace v praxi

Automatizace v e‑mailingu pomáhá e‑shopům komunikovat se zákazníky ve správný čas a s relevantním obsahem.

Mezi nejpopulárnější scénáře patří například opuštěný košík, který dokáže výrazně zvýšit konverze a obnovit ztracené objednávky. Dále také uvítací série nebo přání k narozeninám, které posilují vztah se zákazníky, zvyšují retenci a udržují dlouhodobý zájem o značku.

Podívejte se na přehled nejoblíbenějších automatizací, které nastavíte za pár minut nebo si přečtěte některou z našich case studies, kde automatizace přinesla konkrétní měřitelné výsledky.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading