Klára Palkosková
23. října 2024
Čtení na 3 minuty
Zajímá vás, jak nachystat e‑mailing, aby přinesl pořádné tržby? Poradíme, jak využít data o nákupním chování zákazníků a řekneme si, jak se připravit na období nákupů 🛒
Nechybí ani osvědčené tipy na kampaně, které zaručeně zvednou prodeje. Podívejte se na webinář, který jsme přichystali společně se Shoptetem.
Strategii předvánoční rozesílky
Návod na sběr nových kontaktů s motivací dárku 🎁
Jak dát zákazníkovi na výběr s pomocí preferencí
Tipy na úspěšné e-mailingové a SMS kampaně
Jak na segmentaci pomocí dat ze Shoptetu
Must have automatizace (např. podle navštívených produktů na e-shopu)
Pusťte si záznam webináře 👇
👩🏻 Monika Peštová, Emailing Specialist v Ecomail.cz
V Ecomailu pracuje v oddělení služeb, kde se specializuje na pomoc klientům a nastavení jejich e‑mailingu. Její práce zahrnuje vše od tvorby šablon, nastavení automatizací, správu kampaní, až po vedení individuálních školení. Jejím cílem je zajistit, aby klienti Ecomail využívali co nejefektivněji a dosahovali tak maximálních výsledků. Naše oddělení služeb vás v tom nenechá. Zarezervujte si školení na míru vašim zkušenostem, individuální konzultaci online nebo poptejte další služby.
E-shopová platforma Shoptet umožňuje propojení s Ecomailem pomocí doplňku. Díky integraci se do Ecomailu přenášejí informace o kontaktech, jejich objednávkách a pohybu uživatelů na webu. Informace o zákaznících můžete zohlednit při plánování rozesílky a využijete v kampaních a automatizacích, o kterých během ve webináře uslyšíte. Co všechno propojení umožňuje a jak ho nastavit najdete zde.