Tipy a triky

Proč propojit SimpleShop a Ecomail?

Petra Zajíc Czabejová

13. března 2025

Sdílet

Čtení na 7 minut

Prodáváte své online produkty na SimpleShopu a rádi byste svůj byznys posunuli zase o level výš? Zaměřte se na zákazníky a poskytněte jim prvotřídní servis pomocí e‑mail marketingu.

Propojení se SimpleShop

Přemýšlíte, co do takového servisu zahrnout? Především správnou komunikaci. Zjistěte, co vaše zákazníky zajímá, co jim chybí a co by ocenili. Nové zákazníky překvapte uvítacím e‑mailem, stávající zákazníky potěšte milým přáním k svátku, narozeninám a třeba slevovým kupónem. 

Hezky vám v tom může pomoci český e‑mailingový nástroj Ecomail. Se SimpleShopem lze jednoduše propojit a vaše komunikace se zákazníky tak získá nový rozměr. Propojení proveďte podle tohoto článku.

Automatický a vždy aktuální e-mail marketing

Díky propojení SimpleShopu a Ecomailu budete mít veškeré potřebné údaje o svých zákaznících přehledně na jednom místě. 

Data, která získáte z vytvořených objednávek přes prodejní formulář, se automaticky propíší do příslušných seznamů v Ecomailu. Odpadá tak nutnost přepisovat vše ručně a s tím spojené riziko, že při tom uděláte chybu. 

💡 TIP: Jakmile si zákazník objedná a uhradí váš online kurz, jeho údaje se propíší do Ecomailu, přiřadí se do příslušného seznamu a vy s nimi můžete hned pracovat. Například mu zaslat rady a tipy, jak v kurzu postupovat a jak z něj vytěžit maximum.


Segmentace kontaktů a cílení na jedničku

V Ecomailu si můžete vytvořit různé seznamy, do kterých se budou data získaná z objednávek v SimpleShopu přiřazovat. Seznamy kontaktů mohou být buď výchozí, lze je však vytvořit také zvlášť pro každý produkt. Pro správu kontaktů v Ecomailu doporučujeme pracovat s jedním seznamem kontaktů. Pomocí automatizace můžete kontakty sloučit do jednoho seznamusegmentovat na základě přidělených štítků.

Ke každému seznamu v Ecomailu je možné přiřadit štítky. Díky nim jednoduše rozlišíte, ze kterého prodejního prodejního formuláře (z jakého produktu) data pochází, i kdybyste neměli seznamy vytvořené.

💡 TIP: Název štítku v Ecomailu nesmí obsahovat lomítko, jinak se kontakt správně nepropíše. Takto rozdělené kontakty vám pomůžou například při rozesílce newsletterů –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ každému seznamu kontaktů můžete rozeslat tematicky zaměřený e‑mail s novinkami.

💡 TIP: Prodáváte různé online produkty? Označte si zákazníky štítky jako „E‑book pro začátečníky“ nebo „Kurz pro pokročilé“ a oslovujte je nabídkami, které přesně odpovídají jejich potřebám.


Propsání kontaktů do Ecomailu díky checkboxu

U každého prodejního formuláře v SimpleShopu lze nastavit povinné a nepovinné checkboxy. 

Prostřednictvím tohoto checkboxu můžete jednoduše získat souhlas zákazníka se zasíláním newsletterů a obchodních sdělení. U checkboxu opět můžete nastavit, do jakého seznamu v Ecomailu se mají data z prodejního formuláře zapsat.

Tento krok doporučujeme nevynechat. Jednak si díky tomu budujete důvěru u zákazníka a jednak budete mít v databázi kontakty, které o zasílání marketingových e‑mailů opravdu stojí.


Jak na propojení SimpleShop a Ecomail?

Není to nic složitého, jakmile si založíte svůj účet v Ecomailu, propojíte oba systémy prostřednictvím API klíče. 

Podrobný postup je uvedený v tomto článku na nápovědě SimpleShopu

💡 TIP: Mrkněte i na webinář, ve kterém je propojení Ecomailu a SimpleShopu názorně ukázáno.


Tak směle do toho! Propojte SimpleShop a Ecomail ještě dnes

Nebojte se se zákazníky více komunikovat, nabídněte jim něco navíc. Ukažte, že vnímáte jejich potřeby a jejich názor je pro vás důležitý. Neznamená to však, že budete trávit hodiny nad e‑maily. 

Využijte toho, co online svět nabízí. Neztrácejte čas ruční rozesílkou a celý proces automatizujte. Ušetřené chvíle pak můžete věnovat samotnému obsahu rozesílaných newsletterů, vylepšování svých produktů nebo hledání nových příležitostí


Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotili 4 čtenáři.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články