Chcete vědět, jak začít s e‑mailingem? Podívejte se na záznam webináře, který jsme připravili společně s Upgates, a nastartujte váš e‑mail marketing s Ecomailem ještě dnes.
Provedeme Vás prvními kroky v Ecomailu a chybět nebudou ani ukázky prodejních kampaní, které můžete využít jako inspiraci pro Váš e‑shop 🛒 Poradíme, jak využít data o zákaznících při segmentaci a během strategického plánování kampaní.
Jak propojit Ecomail s Upgates
Jak na segmentaci databáze na základě dat z Upgates
Odeslání první kampaně a práce v editoru šablon
Tipy na osvědčené kampaně pro každého e‑shopaře
Nejpopulárnější automatizace včetně Opuštěného košíku
Přehrajte si záznam webináře 👇
V Ecomailu pracuje už 6 let, dlouhodobě se věnuje marketingu a v poslední době hlavně e‑mailingu v oddělení služeb. Zaměřuje se na design šablon, školení aplikace a správu e‑mailingu pro naše klienty. Celou aplikaci Ecomail zná do posledního detailu a své znalosti předává našim klientům.
Upgates je e‑shopová platforma, kterou můžete propojit s Ecomailem pomocí doplňku. Pomocí pluginu přenesete do Ecomailu informace o zákaznících a objednávkách v reálném čase. Součástí integrace je také trackování aktivity kontaktů na e‑shopu včetně sledování prohlíženého zboží. Jednoduše tak se svými zákazníky můžete budovat obchodní vztah díky personalizovaným newsletterům. Po zhlédnutí webináře budete získáte tipy na populární kampaně a automatizace, které napomohou vyšším tržbám. Podrobnosti o propojení a postup jeho nastavení najdete v tomto článku.
TIP: Přečtěte si také, jak,na propojení e‑shopu Upgates s Ecomailem
Níže je přepis nebo shrnutí toho, co zazní ve videu. Může obsahovat drobné nepřesnosti nebo neuhlazené formulace, ale slouží hlavně k tomu, abyste si mohli obsah rychle přečíst nebo dohledat důležité informace i bez sledování videa.
Webinář je zaměřený na pokročilou strategie při práci s daty v e‑mailingu. E‑mail marketingová specialistka Andrea Fuxová během něj vysvětluje, jak efektivně segmentovat zákazníky na základě chování a nákupní historie.
Účastníkům byl představen RFM přístup (Recency, Frequency, Monetary) v marketingu, který umožňuje třídit zákazníky podle hodnoty a aktivity. Díky této metodě lze lépe zacílit e‑mailovou i SMS komunikaci a zvyšovat tak návratnost z e‑mailových kampaní.
Součástí strategie je pravidelná analýza dat – míra otevření, prokliky, nákupy a chování po rozesílce. Získaná data pomáhají optimalizovat obsah a frekvenci rozesílek a identifikovat nejlepší segmenty.
Důležitá je jasná definice cílů, podle kterých je vhodné nastavit scénáře. Ty se budou odlišovat například u reaktivace neaktivních uživatelů, zvýšení frekvence nákupů nebo navyšování hodnoty objednávek. Veškerá práce pak probíhá formou testování a ladění krok za krokem.
Expertka na e‑mailing z Ecomailu sdílí reálné příklady z praxe a ukazuje, jak konkrétní strategie vedly ke zvýšení retence a obratu. Základem je pochopit životní cyklus zákazníka a přizpůsobit tomu komunikaci.
Už hodnotili 2 čtenáři.