Tipy a triky

Jak využít e‑mailing k větším tržbám v hlavní sezóně (záznam webináře)

Eva Jakešová

2. září 2025

Sdílet

Čtení na 3 minuty

Propojte svůj e‑shop na Shoptetu s Ecomailem a připravte váš e‑mailing na hlavní sezónu. Využijte na maximum data z vašeho e‑shopu a proměňte je ve zlatý důl. Dozvíte se, jak správně stanovit cíle a nastavit výkonné e‑mailingové strategie. V záznamu uvidíte i to, jak jednotlivé kroky snadno nastavit přímo v Ecomailu.

e-mailing

V záznamu webináře probereme:

  • jak efektivně využívat data z vašeho Shoptet e‑shopu,

  • správné nastavení strategie a plánu na sezónu,

  • segmentace a práce s novými kontakty v Ecomailu,

  • automatizace, které před sezónou musíte určitě spustit,

  • jak docílit úspěšných e‑mailingových kampaní během Black Friday a Vánoc,

  • praktické nastavení odpočítávadla do vašeho newsletteru,

  • kampaně a výsledky klienta Dear Candy v hlavní sezóně 2022.

🎁 BONUS: V záznamu uvidíte i to, jak zmíněné funkce nastavit krok za krokem přímo v Ecomailu.

💡 TIP: Nejste si jistí, na základě čeho segmentovat? Podívejte se na 5 prověřených segmentačních strategií.

Kdo vás webinářem provede:

🙋‍♀ Andrea se dlouhodobě věnuje marketingu a v poslední době převážně oblasti e‑mailingu. Zaměřuje se na design šablon, správu e‑mailingu a školení našich klientů. Celou aplikaci Ecomail a její propojení s Shoptetem zná do posledního detailu.

🙋‍♀ Katarína se ve Filipesmedia zaměřovala na tvorbu a implementaci úspěšných e‑mailingových strategií, design šablon a retenci zákazníků díky tvorbě automatizací. Agentura Filipesmedia je navíc Ecomail,certifikovaný partner.

filipesmedia

Co získáte propojením Shoptetu s Ecomailem?

Integrace zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Data tak budete mít synchronizovaná v reálném čase a vyhnete se tak i ručnímu importu. Vše budete mít na jednom místě a budete moc vytvářet e‑mailing personalizovaně na základě aktivit vašich zákazníků.

👉 Jak jednoduše propojit Ecomail se Shoptetem se dozvíte zde >>>

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články