Veronika Dostálová
10. srpna 2023
Čtení na 7 minut
Často se setkáváme s otázkou, jaký je mezi Ecomailem a Mailchimpem rozdíl. V základu se jedná o nástroje pro e‑mail marketing s velmi podobnými funkcemi. Klienti, kteří k nám přecházejí, se ale vesměs shodují, že hlavním důvodem migrace k Ecomailu je nemožnost využívat všechny nástroje Mailchimpu kvůli angličtině. Jejich e‑mailing se proto často soustředí pouze na rozesílku klasických kampaní, a navíc mají problém se spojit s někým, kdo by jim rychle pomohl.
V Ecomailu tohle nehrozí. Nejen, že je aplikace velmi intuitivní, a nemáte tak problém ani s nastavením pokročilejších funkcí, ale navíc se máte vždy na koho obrátit.
Přesné srovnání obou systémů by samozřejmě měl provést někdo nezávislý. My proto pouze poukážeme na některé aspekty, které Ecomail odlišují od MailChimpu, a které mohou hrát roli při výběru nástroje pro váš e‑mail marketing.
Ecomail je navržený tak, aby v něm mohl plnohodnotně pracovat i začátečník bez předchozí zkušenosti s e-mailingem. Aplikace je uživatelsky přívětivá, a můžete tak snadno využívat i pokročilé funkce. Nemusíte se proto soustředit pouze na klasické kampaně, ale svůj e-mailing posunete na vyšší úroveň díky automatizacím, segmentaci nebo webtrackingu bez složitého nastavování.
Po registraci navíc v appce najdete onboarding, který vás provede základy v Ecomailu.
V Ecomailu si svou první kampaň nastavíte za pár minut.
Naše online podpora vás nikdy nenechá ve štychu. Je vám k dispozici každý všední den od 9 do 17h, a garantuje odpověď do pár minut. Podporu u nás mohou využívat úplně všichni – i ti, kteří pracují v bezplatné verzi účtu. A pokud raději voláte, fungujeme i na telefonu. 😉
Online podporu může využít úplně každý.
Díky českému rozhraní své zákazníky oslovíte jménem, a e-mail tak můžete začít místo obecným “Dobrý den, vážený zákazníku” třeba s “Dobrý den, Lucie”, a to zcela automaticky – aplikace sama doplní oslovení podle křesního jména u kontaktu. Pokud budete používat personalizaci ve formě oslovení, svou šanci na otevření newsletteru můžete zvýšit až o 29 %.
E-mail s oslovením může vypadat třeba takto.
Ecomail umí automaticky generovat datum svátku. Pokud jméno kontaktu existuje v oficiálním kalendáři, aplikace určí, kdy má kontakt svátek. Díky tomu svým kontaktům můžete automaticky přát ke svátku, a poslat jim navíc třeba slevový kupón nebo malý dárek. Ecomail pracuje s následujícími kalendáři:
český
slovenský
maďarský
finský
rakouský
💡TIP: Svátkovou automatizaci najdete v Ecomailu přednastavenou, stejně jako další nejoblíbenější automatizace. Nastavíte si je na pár kliknutí – a úplně zdarma.
Přehled přednastavených scénářů nejoblíbenějších automatizací pro váš e-mail marketing
V našem editoru si vytvoříte zbrusu novou šablonu i bez znalosti kódování. V aplikaci najvíc najdete přes 170 předpřipravených šablon, které si můžete vyšperkovat podle svých představ. Editor vás potěší spoustou pokročilých funkcí jako např.
skrytí obsahu pro mobil/desktop
nastavení neviditelného preheaderu
automatické zalamování obsahu na mobilních zařízeních
a mnoho dalšího.
Podívejte se na video, ve kterém vás naše specialistka prací v editoru provede a ukáže, jak jeho pokročilé funkce využívat.
Víte, že: Na našem editoru šablon pracuje celý tým vývojářů, a mimo jiné ho nabízíme i globálně jako samostatný produkt TOPOL.io.
A neustále přibývají další. Ecomail si teď propojíte s 27 aplikacemi třetích stran. Propojení zajistí automatický přenos kontaktů do Ecomailu a umožní vám reagovat třeba na opuštění košíku, provedení objednávky, návštěvu stránky nebo registraci.
Můžete využít i napojení pomocí API s českou dokumentací, Zapieru nebo Taste.
Mezi integracemi najdete třeba propojení s platformami:
Čeští a slovenští poskytovatelé e-mailových schránek nejsou pro Mailchimp prioritou, pro Ecomail ano. Obecně je naše doručitelnost 99,6 % a aktuálně posíláme do 160 zemí světa. Jakýkoliv případný problém s rozesílkou navíc ihned řešíme.
Naši specialisté vám rádi vytvoří vzhlednou a funkční šablonu, připraví scénáře libovolných automatizací nebo implementují nástroj – a to vše na míru vašim potřebám. Pořádáme také individuální školení, která můžete absolvovat přímo v našich kancelářích v centru Prahy. 💚 Vyberte si z celé řady služeb.
V Ecomailu není problém nastavit i ty nejpokročilejší automatizace. Připomínejte poslední objednávky nebo zboží v košíku, reagujte na nákupní chování zákazníků a reaktivujte uspané kontakty. Chcete si tvorbu automatizací usnadit? Pak vám přijdou vhod přednastavené scénáře těch nejoblíbenějších.
Posílejte SMS kampaně nebo s publikem komunikujte i na Facebooku. Pomůžeme vám oslovit kontakty napříč dalšími komunikačními kanály.
Chceme, aby naši klienti mohli Ecomail využívat naplno. Kromě online podpory a obsáhlé nápovědy najdete inspiraci a užitečné tipy také na našem blogu, Youtube kanále nebo v naší facebookové skupině Ecomail Poradna. Veškeré vzdělávací mateirály najdete také v sekci "Naučte se" v horním menu našeho webu.
Rozhodli jste se k nám přejít? Přechod k Ecomailu je díky automatické synchronizaci kontaktů jednoduchý. Pomocí API klíče vaše kontakty bezpečně přesuneme, a to včetně odhlášených a odražených (bounce).
Naši specialisté vám navíc rádi pomohou s přesunem vašich automatizací, šablon i dalšího nastavení. S komplexním přechodem pomáhali už spoustě našich klientů, třeba i Firmě na zážitky.
Díky jednorázové synchronizaci dojde k přesunu kontaktů automaticky.
Rádi vám aktivujeme 14denní bezplatné testování nejvyššího tarifu Marketer+ pro celou databázi, abyste si Ecomail i všechny pokročilé funkce mohli nejdřív nezávazně vyzkoušet. Napište nám na support@ecomail.cz ohledně podrobností. Těšíme se na vás! 💚
💡 TIP: Domluvte si s námi ještě před testováním hovor, kde vám během 30 minut představíme funkce a výhody našeho nástroje, ať jste do začátku vybavení potřebným know-how. Stačí vyplnit kontaktní údaje a vybrat si termín, který vám vyhovuje.