Často se setkáváme s otázkou, jaký je mezi Ecomailem a Mailchimpem rozdíl. V základu se jedná o nástroje pro e‑mail marketing s velmi podobnými funkcemi. Klienti, kteří k nám přecházejí, se ale vesměs shodují, že hlavním důvodem migrace k Ecomailu je nemožnost využívat všechny nástroje Mailchimpu kvůli angličtině. Jejich e‑mail marketing se proto často soustředí pouze na rozesílku klasických kampaní, a navíc mají problém se spojit s někým, kdo by jim rychle pomohl.
V Ecomailu tohle nehrozí. Nejen, že je aplikace velmi intuitivní, a nemáte tak problém ani s nastavením pokročilejších funkcí, ale navíc se máte vždy na koho obrátit.
Přesné srovnání platformy Mailchimp a Ecomail by samozřejmě měl provést někdo nezávislý. My proto pouze poukážeme na některé aspekty, které Ecomail odlišují od MailChimpu, a které mohou hrát roli při výběru nástroje pro váš e‑mail marketing.
Ecomail je navržený tak, aby v něm mohl plnohodnotně pracovat i začátečník bez předchozí zkušenosti s e‑mailingem. Aplikace je uživatelsky přívětivá, a můžete tak snadno využívat i pokročilé funkce. Nemusíte se proto soustředit pouze na klasické kampaně, ale svůj e‑mailing posunete na vyšší úroveň díky automatizacím, segmentaci nebo webtrackingu bez složitého nastavování.
Po registraci navíc v appce najdete onboarding, který vás provede základy v Ecomailu.
V Ecomailu si svou první kampaň nastavíte za pár minut.
Naše online podpora vás nikdy nenechá ve štychu. Je vám k dispozici v češtině každý všední den od 9 do 17h, a garantuje odpověď do pár minut. Podporu u nás mohou využívat úplně všichni – i ti, kteří pracují v bezplatné verzi účtu. A pokud raději voláte, fungujeme i na telefonu. 😉 Podpora v češtině je opět něco, co Mailchimp nenabízí a s podporou Mailchimpu budete komunikovat v angličtině.
Online podporu může využít úplně každý.
Díky českému rozhraní své zákazníky oslovíte jménem, a e‑mail tak můžete začít místo obecným “Dobrý den, vážený zákazníku” třeba s “Dobrý den, Jiřino”, a to zcela automaticky – aplikace sama doplní oslovení podle křesního jména u kontaktu. Tuto funkci skloňování jmen například Mailchimp nenabízí. Pokud budete používat personalizaci ve formě oslovení, svou šanci na otevření newsletteru můžete zvýšit až o 29 %.
E-mail s oslovením může vypadat třeba takto.
Ecomail, narozdíl od Mailchimpu, umí automaticky generovat datum svátku. Pokud jméno kontaktu existuje v oficiálním kalendáři, aplikace určí, kdy má kontakt svátek. Díky tomu svým kontaktům můžete automaticky přát ke svátku, a poslat jim navíc třeba slevový kupón nebo malý dárek. Ecomail pracuje s následujícími kalendáři:
český
slovenský
maďarský
finský
rakouský
💡TIP: Svátkovou automatizaci najdete v Ecomailu přednastavenou, stejně jako další nejoblíbenější automatizace. Nastavíte si je na pár kliknutí – a úplně zdarma.
Přehled přednastavených scénářů nejoblíbenějších automatizací pro váš e-mail marketing
V našem editoru si vytvoříte zbrusu novou šablonu i bez znalosti kódování. V aplikaci najvíc najdete přes 170 předpřipravených šablon, které si můžete vyšperkovat podle svých představ. Editor vás potěší spoustou pokročilých funkcí jako např.
skrytí obsahu pro mobil/desktop
nastavení neviditelného preheaderu
automatické zalamování obsahu na mobilních zařízeních
a mnoho dalšího.
Podívejte se na video, ve kterém vás naše specialistka prací v editoru provede a ukáže, jak jeho pokročilé funkce využívat.
Víte, že: Na našem editoru šablon pracuje celý tým vývojářů, a mimo jiné ho nabízíme i globálně jako samostatný produkt TOPOL.io.
A neustále přibývají další. Ecomail si teď propojíte s 27 aplikacemi třetích stran. Propojení zajistí automatický přenos kontaktů do Ecomailu a umožní vám reagovat třeba na opuštění košíku, provedení objednávky, návštěvu stránky nebo registraci.
Můžete využít i napojení pomocí API s českou dokumentací, Zapieru nebo Taste.
Mezi integracemi najdete třeba propojení s platformami:
Čeští a slovenští poskytovatelé e‑mailových schránek nejsou pro Mailchimp prioritou, pro Ecomail ano. Obecně je naše doručitelnost 99,7 % a aktuálně posíláme do 160 zemí světa. Jakýkoliv případný problém s rozesílkou navíc ihned řešíme.
💡 TIP: Podívejte se na recenzi Ecomailu na Webtrhu.
Naši specialisté vám rádi vytvoří vzhlednou a funkční šablonu, připraví scénáře libovolných automatizací nebo implementují nástroj – a to vše na míru vašim potřebám. Pořádáme také individuální školení, která můžete absolvovat přímo v našich kancelářích v centru Prahy. 💚 Vyberte si z celé řady služeb.
V Ecomailu není problém nastavit i ty nejpokročilejší automatizace. Připomínejte poslední objednávky nebo zboží v košíku, reagujte na nákupní chování zákazníků a reaktivujte uspané kontakty. Chcete si tvorbu automatizací usnadit? Pak vám přijdou vhod přednastavené scénáře těch nejoblíbenějších.
Posílejte SMS kampaně nebo s publikem komunikujte i na Facebooku. Pomůžeme vám oslovit kontakty napříč dalšími komunikačními kanály.
Chceme, aby naši klienti mohli Ecomail využívat naplno. Kromě online podpory a obsáhlé nápovědy najdete inspiraci a užitečné tipy také na našem blogu, Youtube kanále nebo v naší facebookové skupině Ecomail Poradna. Veškeré vzdělávací mateirály najdete také v sekci "Naučte se" v horním menu našeho webu.
💡 TIP: Vyhodnocování e‑mailingových kampaní v Ecomail a MailChimp
Rozhodli jste se k nám přejít? Přechod k Ecomailu z Mailchimpu a nebo jiné platformy je díky automatické synchronizaci kontaktů jednoduchý. Pomocí API klíče vaše kontakty bezpečně přesuneme, a to včetně odhlášených a odražených (bounce).
Naši specialisté vám navíc rádi pomohou s přesunem vašich automatizací, šablon i dalšího nastavení. S komplexním přechodem pomáhali už spoustě našich klientů, třeba i Firmě na zážitky.
Díky jednorázové synchronizaci dojde k přesunu kontaktů automaticky.
Rádi vám aktivujeme 14denní bezplatné testování nejvyššího tarifu Marketer+ pro celou databázi, abyste si Ecomail i všechny pokročilé funkce mohli nejdřív nezávazně vyzkoušet. Napište nám na support@ecomail.cz ohledně podrobností. Těšíme se na vás! 💚
💡 TIP: Domluvte si s námi ještě před testováním hovor, kde vám během 30 minut představíme funkce a výhody našeho nástroje, ať jste do začátku vybavení potřebným know‑how. Stačí vyplnit kontaktní údaje a vybrat si termín, který vám vyhovuje.