E‑mail marketing je forma digitálního marketingu, která využívá e‑mailovou komunikaci k oslovování zákazníků a potenciálních klientů. Jedná se o efektivní nástroj pro budování vztahů se zákazníky, propagaci produktů nebo služeb a zvyšování povědomí o značce. Firmy a podnikatelé využívají e‑mail marketing k rozesílání newsletterů, speciálních nabídek, informačních e‑mailů či automatizovaných zpráv na základě chování uživatelů. Klíčovým prvkem úspěšné strategie je personalizace obsahu, segmentace cílové skupiny a optimalizace e‑mailů pro různé typy zařízení.
Na jeho 60+ stránkách najdete praktické příklady newsletterů, komentáře odborníků na e‑mailing a zkušenosti našich klientů 💯 Stáhněte si e‑book zdarma a získejte náskok před konkurencí.
Součástí e‑booku je i marketingový kalendář, se kterým Vám plánování kampaní půjde od ruky. Nadělte svému podnikání bohaté Vánoce 🤑
V e‑booku zjistíte, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, jak správně nastavit marketingové kampaně, ale také jak motivovat nové zákazníky k dalším nákupům 🛒
● Strategie a plán e‑mail marketingu
● Práce s kontakty
● Rady pro tvorbu rozesílek (newsletterů)
● Speciální sezónní newslettery
● Automatizace před Vánoci
● Reporting kampaní e‑mail marketingu
● Povánoční komunikace a retargeting
● Komentáře specialistů
● Ukázky newsletterů z praxe
● Reálné zkušenosti klientů
● Sezónní marketingový kalendář