Vzdělávání

E‑book 10 + 1 tipů pro e‑mailing v hlavní nákupní sezóně

Klára Palkosková

4. listopadu 2024

Sdílet

Čtení na 3 minuty

Náš tým specialistů letos vytvořil e‑book doslova nabitý radami, jak připravit Váš e‑mail marketing na předvánoční sezónu a jaké newslettery posílat po Vánocích.

E-book 10+1 tipů pro e-mailing v hlavní sezóně

Co je e-mail marketing?

E‑mail marketing je forma digitálního marketingu, která využívá e‑mailovou komunikaci k oslovování zákazníků a potenciálních klientů. Jedná se o efektivní nástroj pro budování vztahů se zákazníky, propagaci produktů nebo služeb a zvyšování povědomí o značce. Firmy a podnikatelé využívají e‑mail marketingrozesílání newsletterů, speciálních nabídek, informačních e‑mailů či automatizovaných zpráv na základě chování uživatelů. Klíčovým prvkem úspěšné strategie je personalizace obsahu, segmentace cílové skupiny a optimalizace e‑mailů pro různé typy zařízení.

Na jeho 60+ stránkách najdete praktické příklady newsletterů, komentáře odborníků na e‑mailing a zkušenosti našich klientů 💯 Stáhněte si e‑book zdarma a získejte náskok před konkurencí.

Součástí e‑booku je i marketingový kalendář, se kterým Vám plánování kampaní půjde od ruky. Nadělte svému podnikání bohaté Vánoce 🤑

Co se v e-booku o e-mail marketingu dozvíte?

V e‑booku zjistíte, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, jak správně nastavit marketingové kampaně, ale také jak motivovat nové zákazníky k dalším nákupům 🛒

📖 Obsah e-booku

● Strategie a plán e‑mail marketingu

● Práce s kontakty

● Rady pro tvorbu rozesílek (newsletterů)

● Speciální sezónní newslettery

● Automatizace před Vánoci

● Reporting kampaní e‑mail marketingu

● Povánoční komunikace a retargeting

🎁 Navíc

● Komentáře specialistů

● Ukázky newsletterů z praxe

● Reálné zkušenosti klientů

● Sezónní marketingový kalendář

Další články z Ecomail Blogu

Všechny články