Od posledních novinek v aplikaci uběhlo pár týdnů. Co se od té doby změnilo a na co nového se můžete v Ecomailu těšit?
Aby e‑mail marketing dosahoval co nejlepších výsledků, vyplatí se jeho personalizace. Díky personalizovaným newsletterům si zajistíte pozornost vašich příjemců a zákazníků a zvýšíte tak pravděpodobnost konverzí.
Vybrali jsme za vás 6 základních a 6 pokročilých segmentů, pomocí kterých rozdělíte publikum během pár kliknutí.
Přehrajte si další díl našich video novinek, ve kterých vám Nejoblíbenější segmenty ukážeme
Získejte inspiraci pro tvorbu segmentů ve vlastní databázi na základě osvědčených dat. Jaké segmentační strategie jsou populární a jak segmenty využijete při personalizaci rozesílky hromadných e‑mailů?
Segmentovat můžete na základě zvolených kritérií. Těchto 5 přístupů jsme vyzkoušeli za vás
Demografická data
Geografická poloha nebo místo bydliště
Historie nákupů a objednávek
Aktivita na webu (např. prohlížení zboží)
Preference
Doufáme, že se vám Nejoblíbenější segmenty líbí a hned je v aplikaci vyzkoušíte. A pokud v Ecomailu cokoliv postrádáte, dejte nám vědět na support@ecomail.cz >>
Už hodnotili 2 čtenáři.