Od posledních novinek v aplikaci uběhlo pár týdnů. Co se od té doby změnilo a na co nového se můžete v Ecomailu těšit?
Aby e‑mail marketing dosahoval co nejlepších výsledků, vyplatí se jeho personalizace. Díky personalizovaným newsletterům si zajistíte pozornost vašich příjemců a zákazníků a zvýšíte tak pravděpodobnost konverzí.
Vybrali jsme za vás 6 základních a 6 pokročilých segmentů, pomocí kterých rozdělíte publikum během pár kliknutí.
Přehrajte si další díl našich video novinek, ve kterých vám Nejoblíbenější segmenty ukážeme 👇
Získejte inspiraci pro tvorbu segmentů ve vlastní databázi na základě osvědčených dat. Jaké segmentační strategie jsou populární a jak segmenty využijete při personalizaci rozesílky hromadných e‑mailů?
Segmentovat můžete na základě zvolených kritérií. Těchto 5 přístupů jsme vyzkoušeli za vás 👇
Demografická data
Geografická poloha nebo místo bydliště
Historie nákupů a objednávek
Aktivita na webu (např. prohlížení zboží)
Preference
Doufáme, že se vám Nejoblíbenější segmenty líbí a hned je v aplikaci vyzkoušíte. A pokud v Ecomailu cokoliv postrádáte, dejte nám vědět na support@ecomail.cz >>
Už hodnotil 1 čtenář.