slovník pojmů e‑mail marketingu

Co je Call-To-Action

Zpět do slovníku

Call‑to-Action (CTA) je výzva k akci, která se používá v marketingu a komunikaci s cílem přimět uživatele nebo zákazníky k provedení konkrétního kroku. Jedná se o krátkou a jasnou frázi nebo tlačítko, které vybízí k interakci, například k nákupu, registraci, stažení obsahu nebo kontaktování. CTA je klíčový prvek pro zvýšení konverzí a dosažení marketingových cílů. 

Funkce a význam CTA

Hlavním účelem CTA je nasměrovat uživatele k požadované akci a usnadnit jim cestu k jejímu vykonání. Jasná a atraktivní výzva k akci zvyšuje pravděpodobnost, že uživatel splní zamýšlený cíl, například vyplní formulář nebo klikne na tlačítko.

Příklady CTA

CTA se může objevit ve formě textu, tlačítka nebo odkazu. Mezi běžné příklady patří:

Nakupte nyní

Přihlaste se k odběru newsletteru

Stáhněte zdarma

Zjistěte více

Zarezervujte si místo

Kontaktujte nás

CTA zařadíte i do e‑mail marketingu. V Ecomailu můžete CTA umístit do své newsletterové šablony například v podobě tlačítka, které si navrhnete podle představ.