CDP ANALYTICS

E‑mailing postavený na datech

Čím lépe svoje zákazníky poznáte, tím relevantnější a výkonnější budou vaše e‑mailové kampaně.

BackgroundBackground
Macbook
RFM analýza
Konverze
Produkt

Využijte zákaznická data naplno. S doplňkem Customer Data Platform Analytics se snadno zorientujete ve svých kontaktech, jejich nákupních zvyklostech i výkonnosti vašeho e‑mailingu.

Sledujte výkon e‑shopu a e‑mailingu v čase.

Posílejte cílené kampaně díky RFM analýze.

Personalizujte nabídku na základě dat o produktech.

Odhalte nové příležitosti k růstu vašeho podnikání.

RFM ANALYSIS

Odhalte, jak vaši zákazníci nakupují

Podrobná RFM analýza umožňuje perfektní zacílení kampaní. Poznejte svoje publikum, přizpůsobte obsah jednotlivým segmentům a zvyšte svoje šance na udržení zákazníků.

Lepší porozumění zákazníkům

Proměny v nákupním chování

Odezva v reálném čase

CONVERSION ANALYTICS

Sledujte reálný dopad svých kampaní

Zjistěte, jaký má e‑mail marketing dopad na prodeje vašeho e‑shopu. Sledujte veškerá data v čase, odhalte trendy v nakupování a ověřte si, co funguje.

Kompletní přehled o výkonnosti

Report nákupů

Skutečný dopad e‑mailingu

PRODUCT ANALYTICS

Vyhodnocujte, jak se daří vašim produktům

Které zboží se na vašem e‑shopu nejlépe prodává? Kdy a s čím ho zákazníci nakupují? Buďte v obraze a proměňujte své poznatky v další úspěšné kampaně.

Sledování popularity produktu

Top produkty v šabloně

Upsell a cross‑sell na míru

Quote
Největší přínos vidíme v pokročilé segmentaci kontaktů, která nám umožňuje cílit kampaně na správné skupiny zákazníků a zvyšovat tak efektivitu marketingu.
Bikero

Roman Zámečník
Performance Marketing Specialist

Roman Zámečník, Bikero

Často kladené otázky

Všechno, co potřebujete vědět o CDP Analytics

Background

Práce s daty nikdy nebyla jednodušší

Vyhodnocujte. Personalizujte. Vydělávejte.