CDP ANALYTICS
E‑mailing postavený na datech
Čím lépe svoje zákazníky poznáte, tím relevantnější a výkonnější budou vaše e‑mailové kampaně.
:quality(80))
Využijte zákaznická data naplno. S doplňkem Customer Data Platform Analytics se snadno zorientujete ve svých kontaktech, jejich nákupních zvyklostech i výkonnosti vašeho e‑mailingu.
Sledujte výkon e‑shopu a e‑mailingu v čase.
Posílejte cílené kampaně díky RFM analýze.
Personalizujte nabídku na základě dat o produktech.
Odhalte nové příležitosti k růstu vašeho podnikání.
RFM ANALYSIS
Odhalte, jak vaši zákazníci nakupují
Podrobná RFM analýza umožňuje perfektní zacílení kampaní. Poznejte svoje publikum, přizpůsobte obsah jednotlivým segmentům a zvyšte svoje šance na udržení zákazníků.
Lepší porozumění zákazníkům
Ecomail rozdělí databázi do segmentů za vás podle frekvence a hodnoty objednávky. Vy tak rychle poznáte, kdo jsou vaši nejvěrnější a nejhodnotnější zákazníci, o koho můžete brzy přijít nebo kdo přestal nakupovat.
Proměny v nákupním chování
Sledujte pohyb uživatelů mezi segmenty v čase. Přibývá věrných zákazníků? Jasný signál, že vaše podnikání zdravě roste. Nárůst rizikových segmentů zase odhalí možné hrozby – a vy je můžete včas vychytat.
Odezva v reálném čase
Změny v nákupním chování zákazníků zachytí aplikace okamžitě a reaguje na ně s pomocí předpřipravených scénářů. Zákazník tak ve správný čas dostane automatický e-mail nebo SMS s personalizovanou nabídkou.
CONVERSION ANALYTICS
Sledujte reálný dopad svých kampaní
Zjistěte, jaký má e‑mail marketing dopad na prodeje vašeho e‑shopu. Sledujte veškerá data v čase, odhalte trendy v nakupování a ověřte si, co funguje.
Kompletní přehled o výkonnosti
Přehledně si zobrazte důležité metriky – počet nákupů, obrat, průměrnou hodnotu objednávky i nákupní chování kontaktů. Vyhodnocujte kampaně, automatizace nebo e‑mailing jako celek v časovém období, které vás zrovna zajímá.
Report nákupů
Ještě detailnější vhled do nákupního chování. Díky němu přesně zjistíte, jaké procento zákazníků u vás nakoupilo jednorázově a jaký je podíl zákazníků s opakovanými nákupy.
Skutečný dopad e‑mailingu
Mějte přehled, kolik konverzí a jak velký obrat vám e-mail marketing přináší. Už žádné spekulace, jestli e-maily opravdu fungují – tady máte důkaz.
PRODUCT ANALYTICS
Vyhodnocujte, jak se daří vašim produktům
Které zboží se na vašem e‑shopu nejlépe prodává? Kdy a s čím ho zákazníci nakupují? Buďte v obraze a proměňujte své poznatky v další úspěšné kampaně.
Sledování popularity produktu
Konečně ukazatel, se kterým můžete sledovat trendy na svém e‑shopu. Vyberte si produkt a v přehledném grafu si zobrazte, kdy se nejvíce nakupoval.
Top produkty v šabloně
Doporučte zákazníkům největší hity ze svého e-shopu, a motivujte je tak k dalším nákupům. Deset nejprodávanějších produktů můžete rovnou použít v šabloně. Hotovo raz dva.
Upsell a cross‑sell na míru
Přehledná tabulka vám ukáže, které produkty vaši zákazníci nejčastěji kombinují v košíku, jaké zboží nakupují při další objednávce a kolik dní uběhne mezi prvním a druhým nákupem. Ideální know-how pro personalizované kampaně.
:quality(80))
Roman Zámečník
Performance Marketing Specialist
:quality(80))
Často kladené otázky
Všechno, co potřebujete vědět o CDP Analytics
CDP Analytics je doplněk v Ecomailu, který slouží k bližšímu poznání zákaznického chování. Zahrnuje funkce RFM Analysis, Conversion Analytics a Product Analytics. Hodí se každému e‑shopu nebo firmě, která chce podpořit svůj růst díky personalizaci e‑mail marketingu a datové analýze.
CDP Analytics umožňuje získat bližší pohled na nákupní chování vašich zákazníků. To umožňuje formování strategie pro jednotlivé segmenty a reagovat včas na změny, které v nákupním cyklu probíhají. Detailní porozumění zákazníkům zvyšuje šance na vyšší konverze.
CDP Analytics je doplněk nad rámec tarifů v Ecomailu a je za příplatek. Individuální nabídku vám rádi zpracujeme. Zažádejte o ni v tomto .
Doplněk CDP Analytics jsme navrhli tak, aby ho zvládli obsloužit i uživatelé bez předchozích zkušeností s e‑mailingem. Pokud vyvstane nejasnost, obraťte se na nás na support@ecomail.cz.
Práce s daty nikdy nebyla jednodušší
Vyhodnocujte. Personalizujte. Vydělávejte.