Tarifový účet je vhodný pro pravidelné rozesílky bez omezení počtu odeslaných e-mailů.
Pro nepravidelné rozesílky s neomezeným počtem kontaktů v účtu zvolte
Počet vašich kontaktů
Profi
Snadná tvorba a posílání newsletterů. Základní funkce pro chytrý e-mailing.
zdarma
Do 200 kontaktů v databázi nezaplatíte nic.
Maximálně 200 odeslaných e-mailů za měsíc.
Drag & drop editor pro tvorbu šablon
Statistiky kampaní
Základní segmentace kontaktů
Formuláře pro sběr kontaktů
Skloňování a svátky, určení pohlaví
Skupiny kontaktů podle preferencí
Základní automatizace
Přednastavené automatizace nové
Základní personalizace
Podpora na online chatu a telefonu
Marketer+
Pokročilé funkce vhodné zejména pro e‑shopy. E-mailing založený na datech.
zdarma
Do 200 kontaktů v databázi nezaplatíte nic.
Maximálně 200 odeslaných e-mailů za měsíc.
Všechny funkce tarifu Profi
Integrace s e-shopy
Opuštěný košík
Slevové kupóny
Sledování nákupů
Přednastavené automatizace nové
Produktové XML feedy
Datové feedy
RSS feedy
Webtracking
Pokročilá segmentace
Pokročilé automatizace
Dynamický obsah
A/B testování
Sběr kontaktů z Facebooku
Facebook Audiences
Ceny jsou bez DPH 21 %
Prozkoumejte všechny naše funkce a vyberte balíček, který bude sedět přesně na míru vašemu podnikání.
Počet uživatelů
neomezeně
neomezeně
neomezeně
Neomezené posílání
Tvorba kampaně
Drag & drop editor
Připravené e-mailové šablony
Možnost uložit si design celého bloku v editoru šablon, který pak lze jedním kliknutím kdykoli vložit do dalších šablon.
Použití vlastní HTML šablony
Použití vlastního xml feedu pro jednoduché vkládání produktů do newsletteru, a to včetně vybraných informací o produktu.
RSS feed umožňuje vkládat články z webu nebo blogu přímo do newsletteru. Nově publikované články lze odesílat v automatizaci.
Náhled e-mailu
SPAM test
Nastavení času odeslání e-mailu
Možnost testování jména odesílatele, předmětu nebo obsahu newsletteru. Dvě verze kampaně jsou odeslány na vzorek kontaktů z databáze, na celou databázi je pak poslána úspěšnější varianta rozesílky.
Reporty kampaní a propojení s Google Analytics
Sledování konverzí z kampaní
Možnost nastavení topování na Seznam.cz
Správa databáze
Import kontaktů
Automatická synchronizace kontaktů
Skloňování, určení svátku a pohlaví
Možnost rozdělení kontaktů do skupin dle jejich preferencí, tedy např. jejich volby obsahu, či frekvence zasílání e-mailů.
Označení kontaktů štítky
Tvorba skupiny kontaktů na základě informací o odběratelích jako je např. zdroj, pohlaví, zájmy nebo chování v kampaních. Slouží pro zasílání relevantnějšího obsahu.
Možnost vytvořit si skupiny zákazníků pro cílenou komunikaci na základě informací o pohybu uživatele na webu, tedy návštěvě konkrétních stránek a nákupu v e-shopu.
Statické formuláře
Vysouvací formuláře
Pop-up formuláře
Sběr nových kontaktů pro e-mailing z Facebooku přímo do seznamu kontaktů v Ecomailu pomocí “Facebook page tab” nebo placené kampaně “FB Lead Ads”.
Metoda pro ověření správnosti nové e-mailové adresy. Po přihlášení k odběru je uživateli automaticky zaslán e-mail s odkazem pro potvrzení souhlasu s odběrem newsletteru.
Automatizace
Přednastavené automatizace
Automatizované kampaně jsou samy odesílány dle vašeho nastavení. Mezi základní scénáře patří uvítací / welcome automatizace, nebo přání k svátku.
Automatizace spouštěná jako reakce na chování kontaktů ve vybraném newsletteru. Může sloužit například k automatickému připomenutí zboží, na které kontakt v kampani kliknul.
Automatizované e-maily odesílány na základě navštívení konkrétní stránky či kategorie na webu. Typickým příkladem je remarketingový e-mail s připomenutím zboží, které si zákazník na webu prohlížel.
Automatizované e-maily odesílány na základě dat z objednávek. Motivují zákazníky k dalšímu nákupu pomocí up-sell či cross-sell nabídky, slevy na další nákup, věrnostního programu nebo třeba kampaně pro opakovanou spotřebu.
Automatický e-mail odesílaný po vložení zboží do košíku bez dokončení nákupu. Může obsahovat i výčet zboží, které se v košíku nachází.
V automatizacích můžete využívat i data zasílaná přes API. Můžete tak připravit třeba dynamickou automatizaci, která bude pracovat s datem expirace zboží.
Automatizace lze spouštět i dle libovolných sledovaných událostí na webu. Může se jednat například o vložení zboží do nákupního košíku, spuštění videa na webu, nebo třeba o přihlášení do aplikace.
Personalizace
Přizpůsobení obsahu e-mailu každému odběrateli na míru pomocí zástupných hesel, které jsou v rozesílce nahrazeny hodnotami z profilu kontaktu. Používá se např. pro oslovení křestním jménem.
Možnost vkládání bloků s dynamickým obsahem do šablony e-mailu z vlastního datového feedu vloženého do Ecomailu. Slouží např. pro zobrazení nejbližšího výdejního místa dle PSČ.
Možnost vložení unikátních slevových kupónů jako je třeba doprava zdarma pro rozesílání přes jakoukoliv automatizovanou kampaň.
Integrace
Sledování pohybu a chování kontaktů na vašem webu jako je navštívení vybrané kategorie nebo vložení zboží do košíku. Lze využít pro cílený e-mailing.
Sledování událostí, které se odehrávají na vašem webu, může se jednat např. o vložení zboží do košíku, zobrazení kategorie produktů nebo přehrání videa.
Synchronizace kontaktů a objednávek s e-shopovými platformami jako je Shoptet, Prestashop, Oxyshop a dalšími.
Synchronizace kontaktů s populárními aplikacemi a softwary jako je např. Raynet, SupportBox, SugarCRM či SocialSprinters.
Automatizované e-maily pro komunikaci s vašimi zákazníky související nejčastěji s odesláním objednávky. Jedná se např. o její potvrzení, či informace o dodání.
Pomocí webhooku můžete v reálném čase přenášet data z Ecomailu do vašeho systému nebo aplikace. Na zadanou adresu zasíláme informace o změně stavu kontaktu (přihlášený / odhlášený)
Propojení s dalšími kanály
Sms kampaně*
Facebook Custom Audiences
Propojení s Facebookem, díky kterému si vytvoříte vlastní okruh uživatelů pro reklamu přímo z vašeho seznamu kontaktů v Ecomailu.
Odesílání dopisů
Individuálně
Individuálně
Individuálně
Zákaznická podpora
On-line chat
Podpora na telefonu
Prozkoumejte všechny naše funkce a vyberte balíček, který bude sedět přesně na míru vašemu podnikání.
neomezeně
základní přechod zdarma
Přechod z jiného nástroje
Nabízíme různé varianty odborné podpory během migrace. Stačí si vybrat přesně ty služby, které potřebujete pro váš hladký a bezpečný přechod k Ecomailu.
Požádejte o migraciPRO SPRÁVU VÍCE ÚČTŮ
Agenturní účet
Spravujete e-mailing pro více klientů? U nás můžete mít pod agenturním účtem několik dalších podúčtů najednou. A navíc za každého nového zákazníka v agenturním účtu získáte provizi.
Chci agenturní účetvýhody pro neziskovky
Sleva 50 % pro neziskovky
Pro neziskový sektor nabízíme
slevu 50 % na roční plán.
Ozvěte se nám, rádi s vámi probereme možnosti spolupráce.
SMS kampaně
Ceník SMS kreditů
K rozesílání SMS kampaní potřebujete SMS kredity. Počet kreditů za 1 odeslanou SMS se odvíjí od země, kam SMS rozesíláte.
1 kredit stojí 1 Kč bez DPH
Uvedené ceny jsou bez DPH (21 %)
země | kredity za 1 sms | cena za 100 sms |
---|---|---|
Česká republika | 0,8 kreditů | 80 Kč |
Slovensko | 1,1 kreditů | 110 Kč |
Maďarsko | 1,6 kreditů | 160 Kč |
Polsko | 1,1 kreditů | 110 Kč |
Posíláme i do dalších zemí | kreditů |
Co je to kontakt?
Co je počet odeslaných e-mailů?
Jak se kontakty počítají?
Jsou lepší kredity nebo tarif?
Jak mohu platit?
Mohu tarif změnit?
Nabízíte výhody pro neziskovky?
Co když potřebuji spravovat více účtů klientů?
Jak mohu tarif zrušit nebo přerušit?
Je třeba zaplatit za úvodní nastavení účtu?
Máte další otázky? Zavoláme vám!
Domluvte si krátký demo hovor, ve kterém vám představíme nástroj Ecomail a odpovíme na vaše dotazy.