Jak ses dostala k práci v Ecomailu a proč ses rozhodla budovat kariéru právě tady?

Inzerát jsem našla klasickou cestou na StartupJobs.cz a líbilo se mi to. Video, kde Ecomail boří stereotypy, si mě získalo.

Po korporátu jsem chtěla zkusit něco uvolněnějšího. Koukala jsem po startupech a menších firmách, kde se lidé znají jménem a nejsou pouhými čísly. Podle toho, jak se Ecomail prezentoval na sociálních sítích, jsem si říkala, že tohle by mohla být příjemná změna a zároveň výzva. A ono to nakonec klaplo. 🥳

Jak vypadá tvůj běžný pracovní den v Ecomailu a co tě na práci nejvíc baví?

Na práci mě baví její různorodost. Některé dny mohou být rutinní, ale žádný den pro mě na supportu není stejný. Ano, někdy se nezastavím od práce –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ typicky na začátku a konci měsíce. Jindy je tempo volnější, přestože mám pořád co dělat. Nejvíc mě na mé práci ale baví lidé, se kterými pracuji.


Každý denzačínám vždy snídaní, proto přicházím dříve V průběhu dne buďto pracuji s nováčky na přidělených konverzacích, věnuji se projektu, zpracovávám zpětné vazby anebo se sama zapojuji do řešení specifických situací v rámci projektu, který mám na starost. Odpoledne zvládám oběd v poklidu, poslední dobou vždy s někým u stolu. Každý pracovní den by měl mít balanc, snažím se o pravidelné pauzy. Zrovna  hudba je pro mě nedílnou součástí každého dne, proto jsem tak ráda, že si ji v kanclu pouštíme každý den automaticky 🔊 Jindy můj den vypadá ale spíše tak, že zasednu za stůl a se sluchátkama v uších zpracovávám zpětné vazby –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ režim nerušit.


🔥 Podívejte se na naše kariérní stránkyvolné pozice.

Na jakých zajímavých projektech nebo kampaních ses podílela a co ti to dalo?

V rámci supportu se druhým rokem věnuji projektu, který je věnován podpoře kvality odesílaných kampaní a v neposlední řadě jsem se tento rok vrhla na pohovory. Jeden z projektů mi dal zodpovědnost za něco a šanci podílet se na úpravách a inovacích.

Nábory mě zase zocelují v komunikaci, která je nedílnou součástí mé práce. Vědět jak a na co se ptát člověka, kterého vidíte poprvé je opravdu umění. Jako hodně silný introvert bych si v minulosti řekla, že nábory nejsou nic pro mě, ale ono mě to fakt baví.

Jak bys popsala firemní kulturu a pracovní prostředí v Ecomailu?

Vždy říkám, že jsme taková banda různých lidí, kteří se potkávají, u většiny znáš jméno (a víš, co dělají) a s některými se třeba bavíš i mimo práci. Já měla to štěstí, že jsem si tady našla i kamarády a od začátku jsem měla pocit, že nejsem jen další číslo, ale člověk. Na supportu si přátelský vibe chráníme, a proto se spolu dokážeme opravdu hodně nasmát.

Čím se liší náš support od ostatních?

Nejsme klasické call centrum. S klienty si voláme, ale převládá u nás písemná komunikace, protože škála dotazů, která nám chodí je opravdu široká. Někdy je odpověď na jednu zprávu, jindy si situace žádá důkladné prověření a někdy je potřeba nejprve pochopení záměru a smyslu z druhé strany. Práce je to těžší, někdy rutinní a jindy různorodá. Za co jsem ale opravdu ráda, je pracovní doba –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ žádné víkendy ani noční směny.

Přidanou hodnotu vidím hlavně v týmu, který jsem už několikrát zmínila. Je to super parta lidí, kteří neposkytují "support" naším klientům, ale také sobě navzájem. A to není něco, s čím se potkáte všude.


Nejvíce mě překvapilo to, že práce supporťáka v Ecomailu není jen o tom, že si s lidmi píšu a radím jim.“ Michaela Walková, Customer Care Team Lead

Jakým způsobem ti Ecomail pomáhá v profesním růstu a vzdělávání?

U nás se vzdělávání podporuje 🎓 Například v rámci supportu máme k dispozici firemní účet na Seduu, kde si každý příjde na své.

V profesním růstu mi pomáhá hlavně zpětná vazba se kterou aktivně pracuji. Vyšvihnutí se z operátora na team leadera byla cesta trnitá, ale naskytla se mi příležitost, kterou jsem chytila za pačesy. Teď to je přes rok, co svého rozhodnutí nelituji.

Co tě nejvíce překvapilo na práci v Ecomailu oproti tvým předchozím zkušenostem?

Nejvíce mě překvapilo to, že práce supporťáka v Ecomailu není jen o tom, že si s lidmi píšu a radím jim. Je to o tom znát aplikaci, rozumět jejím funkcím a rozumět tomu, na co se konkrétní klient ptá. Někdy je to taková trošku "alchymie" protože dotaz na jednu funkci může být položený × různými způsoby. Zároveň každá situace může mít × různých řešení – vždy záleží na detailech. Co mě ale příjemně překvapilo, byla pomoc ze strany kolegů při mém zaškolení. S takovou mírou trpělivosti, pochopení a pomoce jsem se předtím nesetkala.

Jaký je podle tebe ideální kandidát pro kariéru v Ecomailu a co by měl vědět před nástupem?

Trpělivý, upřímný a pokorný člověk, který se nezalekne, když všechno nemá nutně svůj jednotný řád. Zkrátka někdo, kdo nemá problém, když jsou některé věci tak trochu "na punk" a může se zapojit do jejich úprav.

Jak skloubíš práci v Ecomailu se soukromým životem – co ti v tom firma usnadňuje?

Je to jen o plánovaní. Když si dostatečně rozvrhnu práci, nastavím si priority ‑ nemusím v práci sedět po pracovní době. A když sedím, je to mé rozhodnutí. Přesčasy se u nás nepodporují, ale někdy k nim i tak dojde. Do přesčasů mě nikdy nikdo nenutil.

Doporučila by si kariéru v Ecomailu dalším lidem?

Jasné. 🙂

Přidejte se k našemu týmu 💚

Děkujeme Míše za sdílení zkušeností z každodenní práce na zákaznické podpoře. Pokud vás její příběh inspiroval a chtěli byste se stát součástí našeho týmu, podívejte se na aktuální volné pozice na našich kariérních stránkách, nebo klikněte na tlačítko

Zaujal vás Ecomail? 👀

👉 Poslechněte si Ecomail story přímo od šéfů v podcastu.
🥂 Mrkněte na náš Instagram.
👍 Podívejte se do Ecomail poradny.



Najdete nás taky na FacebookuLinkedinuYouTubeTwitteru a TikToku. 

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články