Seznam.cz chystá pro uživatele svých schránek E‑mail novinku v podobě složky Objednávky a nabízí tak způsob, jak zviditelnit e‑shop. Jak přehled online nákupů funguje a co musíte udělat, aby Seznam vaše transakční e‑maily zařadil právě sem?
Seznam.cz chystá pro uživatele svých schránek E‑mail novinku v podobě složky Objednávky. Pokud se pravidelně přihlašujete k Seznam E‑mailu, funkcionalita vám pomůže snadněji sledovat stav vašich objednávek a další důležité informace přímo ve vaší schránce.
Změna se týká uživatelů s e‑maily na @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, ale i ve schránkách Email Profi.
Uživatelé po přihlášení v přehledu uvidí své objednávky, stav platby i doručení a další důležité informace, aniž by museli zdlouhavě prohledávat svou e‑mailovou schránku na Seznam.cz. Očekávaná novinka by tak neměla ujít zrakům žádného majitele e‑shopu.
E‑shopy, které přidají strukturovaná data do svých transakčních e‑mailů, se tak mohou v tomto přehledu snadno objevit. Díky tomu budou mít jejich zákazníci přístup ke svým objednávkám skrze Seznam e‑mail na pár kliknutí a přímo z přehledu se dostanou zpět do e‑shopu – to se hodí například pro opakovaný nákup.
Nezůstaňte pozadu a umožněte svým zákazníkům pohodlnější nákupní zážitek. Díky přehledu objednávek budete stále na očích!
Transakční e‑maily týkající se objednávek tvoří téměř čtvrtinu příchozích e‑mailů, což zdůrazňuje potřebu zaměřit se na jejich efektivnější zpracování.
Bezplatné zviditelnění loga a názvu obchodu v přehledu objednávek. Zákazníci váš e‑shop snadno poznají a budou mít vaši značku po přihlášení do Seznam E‑mailu stále na očích. To posílí důvěru a zvýší angažovanost příjemců.
Přímý proklik do detailu objednávky na stránkách e‑shopu. Snadný návrat do online obchodu znamená více opakovaných nákupů.
Spolehlivější doručitelnost transakčních e‑mailů. Strukturovaná data pomáhají zajistit, že e‑maily skončit tam, kam patří – ne ve složce Hromadné vedle ostatních newsletterů.
Jednodušší komunikace se zákazníkem. Z přehledu objednávek si zákazníci pohodlně zobrazí všechny zprávy související s jejich objednávkou. Snadno tak ve své Seznam schránce najdou třeba fakturu nebo kontakty na zákaznickou podporu.
Jestliže chcete zobrazovat objednávky z vašeho e‑shopu v novém přehledu v Seznam E‑mailu, stačí upravit podobu transakčních e‑mailů. Doplňte do transakčních e‑mailů strukturovaná data ve formátu JSON‑LD nebo Microdata. Více informací a podrobný návod najdete na webových stránkách Seznam.cz. Pokud budete mít otázky k postupu nebo testování, obraťte se na Seznam zákaznickou podporu.
Každá objednávka je zpravidla doprovázena několika e‑mailovými zprávami — v některých případech šesti nebo osmi. Pro uživatele je proto často obtížné udržet si přehled o jejich stavu. Díky strukturovaným datům mohou mít přímo v e‑mailové schránce zobrazené klíčové informace, jako je aktuální stav vyřízení, předpokládaný čas doručení nebo adresa místa vyzvednutí, bez nutnosti prohledávat jednotlivé zprávy.