Díky propojení Ecomailu s RAYNETem budete místo hromadných newsletterů rozesílat přesněji zacílené kampaně, které budou chtít vaši klienti otevírat. Využijete tak e‑mailing a CRMko efektivně pro své podnikání.
zasáhnete správné kontakty s tím správným obsahem
na maximum vytěžíte obchodní data ze CRM
díky obchodnímu kontextu budete posílat e‑maily, které posunout vaše klienty do dalšího stupně v prodejním trychtýři
lépe pracujte s vašimi VIP klienty
💡 TIP: Zvýšení výkonu e‑mailingu pomocí a/b testování: Praktický návod
Jaké jsou hlavní výhody propojení e‑mailingového nástroje a CRMka?
automaticky synchronizované kontakty, a to včetně kategorií a štítků, které jim dáváte
všechny e‑maily na jednom místě i s přílohami
vyhodnocení kampaní zjistíte pohodlně díky analytickým funkcím e‑mailingového nástroje
budování kvalitních vztahů s klienty díky relevantní komunikaci
Pusťte si záznam webináře 👇
👩🏻 Monika Marešová je odbornicí nejen na e‑mailing, ale hlavně na aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Kromě podpory vývoje se specializuje na e‑mailingové strategie a vzdělávání našich uživatelů i zaměstnanců.
👦🏻 Honza Panuš má za sebou konzultace ve stovkách firem a know‑how pravidelně šíří osobně i na konferencích. RAYNET zná od A do Z a ví, jak jednotlivé funkce zefektivní váš byznys.
Synchronizace kontaktů z RAYNETu probíhá realtime. Kontakty se přenáší se všemi štítky, které v RAYNETu zvolíte + se štítkem “raynet”. Jestliže už daný kontakt existuje, přidá se mu pouze štítek a kontakt se neduplikuje.
Z RAYNETu do Ecomailu se vám přenáší Kontaktní osoby (jejich detailní info) a potřebné štítky. Díky těmto informacím můžete s kontakty v Ecomailu dále pracovat. V RAYNETu zase uvidíte statistiky z vaší hromadné rozesílky, výsledky aktivity u konkrétního klienta a můžete tomu přizpůsobit vaše další obchodní kroky.
💡 Pro spuštění integrace a nastavení všech funkcí – postupujte podle tohoto návodu.
Další třídění podle aktivity v kampani
E‑mailové kampaně s personalizovaným obsahem
v návaznosti na zařazení v Raynetu
oslovení jménem/přizpůsobení
podle dat z odeslaných kampaní
Vyhodnocení odeslaných kampaní
Možnost část komunikace automatizovat
Integrace s mnoho dalšími aplikacemi
Už hodnotili 2 čtenáři.