Propojte oXyShop s Ecomailem a začněte automatizovat

Eva Jakešová

18. listopadu 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 6 minut

Víte, že si můžete Ecomail propojit se svým e‑shopem od oXyShopu? Propojením se vám budou jednoduše přenášet data přímo do Ecomailu, získáte možnost pracovat hromadně s vašimi kontakty, vytvářet automatizace a spravovat individuální e‑mailové skupiny.

OxyShop a Ecomail

Proč začít propojení využívat?

Pokud máte e‑shop, pravděpodobně posíláte svým zákazníkům e‑maily po registraci, zakoupení produktu nebo přijaté platbě. Proč ale nevyužít dalších možností e‑mailového marketingu? Připomeňte se vašim zákazníkům a nastavte automatické přání k narozeninám, svátkovou kampaň se slevou a zabraňte nedokončeným nákupům pomocí nejoblíbenější automatizace opuštěný košík.

Co přesně získáte propojením oXyShopu s Ecomailem?

Po propojení oXyShopu s Ecomailem budete moci posílat pravidelné newslettery a získáte přístup k pokročilým funkcím, které vám pomohou zvýšit vaše příjmy z e‑mailingu a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky.

1) Neustále aktuální seznam kontaktů

Základní funkcí je automatické synchronizování všech nových kontaktů do seznamu, který si předem vytvoříte v Ecomailu. Nemusíte se tak zdržovat ručním nahráváním. Kontakty z objednávek nebo třeba z pop‑up formuláře máte okamžitě k dispozici. Nově přihlášené kontakty tak můžete ihned oslovit uvítací sérií automatických e‑mailů nebo budete schopni potenciálnímu zákazníkovi automaticky zaslat kód se slevou na první nákup.

Automatizovaný welcome e-mail

2) Přehled dokončených objednávek

Kromě e‑mailu a vyplněných osobních údajů zákazníka je možné do Ecomailu zasílat také obsah objednávek realizovaných ve vašem e‑shopu – název produktu, kategorii, množství a cenu. Na základě informací o minulých nákupech budete moci segmentovat databázi, posílat lépe zacílené newslettery s doporučenými produkty v tzv. personalizovaných blocích a vytvářet chytré automatické kampaně, které vám pomohou motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.

informace o objednávkách

3) Informace o pohybu uživatele na webu

Co si prohlížel návštěvník vašeho webu? Ano, i takové informace můžete sbírat. Po napojení na Ecomail bude do kódu vašeho e‑shopu automaticky přidán speciální trackovací kód pro sledování pohybu uživatele na webu. U každého zákazníka tak uvidíte přehled všech navštívených stránek. Způsobů, jak získané informace v e‑mailingu využít, je mnoho. Záleží především na vámi stanovené strategii. Nejčastěji se data využívají pro doporučování produktů v newsletteru nebo pro remarketingové kampaně.

V detailu kontaktu uvidíte, jaké stránky uživatel navštěvoval.

4) Možnost posílat automatickou kampaň opuštěný košík

Díky používání našeho doplňku jednoduše zjistíte, že návštěvník vašeho e‑shopu nedokončil objednávku. Naštěstí jej můžete ještě včas oslovit automatizací opuštěný košík. Uživateli může třeba po dvou hodinách přijít e‑mail s připomínkou zboží v košíku. V Ecomailu je navíc možné zákazníkovi v newsletteru zobrazit konkrétní nezakoupené produkty.

Grizly

A něco navíc – napojení na další kanály

Kromě běžné nebo automatické rozesílky e‑mailů můžete účet u Ecomailu využívat také na SMS kampaně, nebo se napojit na váš reklamní účet na Facebooku/Instagramu.

Budete tak moci:

  • sbírat e‑mailové kontakty přímo z Facebooku (FB lead Ads) a poté začít ihned komunikovat s novým uživatelem pomocí e‑mailu, 

  • zacílit reklamu na Facebooku/Instragramu přímo na všechny zákazníky z vaší databáze nebo vybrané segmenty.

Jak na propojení oXyShopu s Ecomailem?

Pro aktivaci rozšíření je nutné kontaktovat podporu oXyShopu, případně vašeho projektového manažera.

Na vaši žádost vám do správy vašeho oXyShopu přidají modul Ecomail a pomohou vám s úvodním nastavením napojení. Nastavení integrace probíhá ve správě e‑shopu v oXyShopu.

Jak na e-mailing s e-shopem u oXyShopu?

Pusťte si záznam společného webináře undefined Dozvíte se, jak s e‑mail marketingem jednoduše začít a jak i díky integraci oXyShopu s Ecomailem efektivně používat data z vašeho e‑shopu.

Webinářem vás provedou:

undefined Monika Poláková, která je odbornicí nejen na e‑mailing, ale hlavně na aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Kromě podpory vývoje se specializuje na e‑mailingové strategie a vzdělávání našich uživatelů i zaměstnanců.

undefined Martin Sokol z oXyShopu se specializuje na vedení e‑commerce projektů, jejich realizaci a rozvoj. S realizací projektů má mnoho zkušenosti, podílel se totiž už na více jak 300 projektech.

Nevíte jak začít? Nemáte čas se e‑mailingu aktivně věnovat? Obraťte se na naše specialisty >> a nechce si vypracovat strategii na míru.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading