Víte, že si můžete Ecomail propojit se svým e‑shopem od oXyShopu? Propojením se vám budou jednoduše přenášet data přímo do Ecomailu, získáte možnost pracovat hromadně s vašimi kontakty, vytvářet automatizace a spravovat individuální e‑mailové skupiny.
:quality(80))
Pokud máte e‑shop, pravděpodobně posíláte svým zákazníkům e‑maily po registraci, zakoupení produktu nebo přijaté platbě. Proč ale nevyužít dalších možností e‑mailového marketingu? Připomeňte se vašim zákazníkům a nastavte automatické přání k narozeninám, svátkovou kampaň se slevou a zabraňte nedokončeným nákupům pomocí nejoblíbenější automatizace opuštěný košík.
Po propojení oXyShopu s Ecomailem budete moci posílat pravidelné newslettery a získáte přístup k pokročilým funkcím, které vám pomohou zvýšit vaše příjmy z e‑mailingu a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky.
Základní funkcí je automatické synchronizování všech nových kontaktů do seznamu, který si předem vytvoříte v Ecomailu. Nemusíte se tak zdržovat ručním nahráváním. Kontakty z objednávek nebo třeba z pop‑up formuláře máte okamžitě k dispozici. Nově přihlášené kontakty tak můžete ihned oslovit uvítací sérií automatických e‑mailů nebo budete schopni potenciálnímu zákazníkovi automaticky zaslat kód se slevou na první nákup.
:quality(80))
Kromě e‑mailu a vyplněných osobních údajů zákazníka je možné do Ecomailu zasílat také obsah objednávek realizovaných ve vašem e‑shopu – název produktu, kategorii, množství a cenu. Na základě informací o minulých nákupech budete moci segmentovat databázi, posílat lépe zacílené newslettery s doporučenými produkty v tzv. personalizovaných blocích a vytvářet chytré automatické kampaně, které vám pomohou motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.
:quality(80))
Co si prohlížel návštěvník vašeho webu? Ano, i takové informace můžete sbírat. Po napojení na Ecomail bude do kódu vašeho e‑shopu automaticky přidán speciální trackovací kód pro sledování pohybu uživatele na webu. U každého zákazníka tak uvidíte přehled všech navštívených stránek. Způsobů, jak získané informace v e‑mailingu využít, je mnoho. Záleží především na vámi stanovené strategii. Nejčastěji se data využívají pro doporučování produktů v newsletteru nebo pro remarketingové kampaně.
:quality(80))
Díky používání našeho doplňku jednoduše zjistíte, že návštěvník vašeho e‑shopu nedokončil objednávku. Naštěstí jej můžete ještě včas oslovit automatizací opuštěný košík. Uživateli může třeba po dvou hodinách přijít e‑mail s připomínkou zboží v košíku. V Ecomailu je navíc možné zákazníkovi v newsletteru zobrazit konkrétní nezakoupené produkty.
:quality(80))
Kromě běžné nebo automatické rozesílky e‑mailů můžete účet u Ecomailu využívat také na SMS kampaně, nebo se napojit na váš reklamní účet na Facebooku/Instagramu.
Budete tak moci:
sbírat e‑mailové kontakty přímo z Facebooku (FB lead Ads) a poté začít ihned komunikovat s novým uživatelem pomocí e‑mailu,
zacílit reklamu na Facebooku/Instragramu přímo na všechny zákazníky z vaší databáze nebo vybrané segmenty.
Pro aktivaci rozšíření je nutné kontaktovat podporu oXyShopu, případně vašeho projektového manažera.
Na vaši žádost vám do správy vašeho oXyShopu přidají modul Ecomail a pomohou vám s úvodním nastavením napojení. Nastavení integrace probíhá ve správě e‑shopu v oXyShopu.
Pusťte si záznam společného webináře
Dozvíte se, jak s e‑mail marketingem jednoduše začít a jak i díky integraci oXyShopu s Ecomailem efektivně používat data z vašeho e‑shopu.
Monika Poláková, která je odbornicí nejen na e‑mailing, ale hlavně na aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Kromě podpory vývoje se specializuje na e‑mailingové strategie a vzdělávání našich uživatelů i zaměstnanců.
Martin Sokol z oXyShopu se specializuje na vedení e‑commerce projektů, jejich realizaci a rozvoj. S realizací projektů má mnoho zkušenosti, podílel se totiž už na více jak 300 projektech.
Nevíte jak začít? Nemáte čas se e‑mailingu aktivně věnovat? Obraťte se na naše specialisty >> a nechce si vypracovat strategii na míru.
Už hodnotil 1 čtenář.