[Novinka] Automatizace v novém

Klára Palkosková

28. května 2025

Sdílet

Čtení na 5 minut

Po Oblíbených segmentech jsme v aplikaci zapracovali na redesignu sekce Automatizace. Vylepšení se dočkal jak builder pro tvorbu automatizovaných kampaní, tak samostatné funkce. Co je nového? 👀

Novinka v Ecomailu: Automatizace v novém

Novinka: Automatizace v novém ⚙️

Automatizace by neměly chybět v žádné e‑mail marketingové strategii. Šetří čas a navíc dokážou oslovit zákazníky v ten správný moment.

Celá sekce má zbrusu nový design, navrch jsme přidali konverze v reportech automatizací a rozšíření jednotlivých kroků ve scénáři automatizace. Větší variability se dočkal krok Počkat a další základní pole můžete využít v kroku Úprava kontaktu.

Přehrajte si video novinku a zjistěte všechno o nových a vylepšených automatizacích 👇

https://a.storyblok.com/f/160837/1201x630/0cfdebbf32/novinka_vylepseneautomatizacevnovem.png

Ecomail video novinka (délka XX:XX minut)

Nejpopulárnější automatizace

Přemýšlíte nad tím, jaké automatizace nastavit? Vybrali jsme nejpopulárnější scénáře automatizovaných kampaní, které si klienti Ecomailu oblíbili.

✅ Poděkování za přihlášení k odběru newsletteru

Přivítejte nové kontakty v databázi a odešlete jim uvítací e‑mail. Poděkováním za přihlášení nebo zasláním slevového kupónu nastartujete vztah se svými odběrateli 💌 Formulujte text v tone of voice vaší značky a komunikaci udržujte konzistentní napříč e‑mail marketingovou strategií.

✅ Přání k svátku

Znáte křestní jména svých odběratelů? Ecomail ke kontaktům umí vygenerovat datum svátku 📆 Jednoduše pro ně díky automatizaci nachystejte svátkovou kampaň a potěště je během jmenin třeba slevovým kupónem nebo newsletterem s vymazleným copy.

✅ Opuštěný košík

20 % nedokončených nákupů můžete zachránit pomocí automatizace, která připomene nákup zanechaný v nákupním košíku 🛒 Pracujte s přímo s obrázky produktů, které zákazníci do košíku vložili. Díky tomu bude šablona personalizovaná a zvýšíte šanci na dokončení procesu objednávky!

💡 TIP: Další prověřené automatizace najdete v tomto článku.

Triggery automatizace

Spuštění automatizace zajišťují tzv. triggery. Reagují přímo na chování kontaktu a zajišťují načasování rozesílky e‑mailu.

V aplikaci Ecomail najdete tyto triggery:

  • Přihlásí se do seznamu

  • Otevře e‑mail

  • Klikne v e‑mailu

  • Je přidán tag / je odebrán tag

  • Nastane výročí data

  • Nastane přesné datum

  • Spustit nyní

  • Navštíví stránku

  • Spustit opakovaně

  • Nakoupí

  • Nastane vlastní událost

  • API trigger

  • RSS feed

Automatizace of profíků 💅

Levou zadní pro vás nachystají scénáře automatizace naši e‑mailingoví experti, kteří s Ecomailem pracují denně. Ať už single automatickou kampaň, nebo celou sérii automatů, rádi vyhoví potřebám vašeho projektu. Domluvte se společně a rozjeďte e‑mailing na maximum 🚀

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články