Jak na analytiku v e‑mailingu (záznam přednášky a rozhovoru)

Eva Jakešová

24. listopadu 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 5 minut

Důležitým bodem v e‑mailingu je průběžné vyhodnocování úspěšnosti kampaní. Díky tomu zjistíte, co na vaše publikum platí a včas odhalíte problém. Lukáš Balek vás ve své přednášce provede základy analytiky a spolu s Honzou Jelínkem prozradí, jak analytika funguje v praxi. Pusťte si oba záznamy a začněte své kampaně vyhodnocovat správně undefined

Jak na analytiku?

V záznamu přednášky se dozvíte:

  • jaké metriky jsou v e‑mail marketingu důležité

  • jak přistupovat k analytice kampaní

  • co je v e‑mailingu parametrem úspěchu

  • jak poznáte, že se vám daří

Pusťte si záznam přednášky 👇

Od teorie k praxi

Podívejte se na to, jak to dělají odborníci. V záznamu rozhovoru s Honzou Jelínkem (CMO, Alensa) se dozvíte, jak se k analytice staví jeden z největších e‑shopů s kontaktními čočkami v Evropě.

V záznamu rozhovoru se dozvíte:

  • jak se k analytice v e‑mailingu staví v Alense

  • jaké si kladou otázky

  • co u e‑mailingových kampaní sledují za metriky

  • jak se díky analytice posouvají dál

undefined Lukáš Balek je hlava a srdce strategického rozvoje klientů a inovací v Ecomailu. Konzultoval a nastavoval retenční strategie největším e‑shopům v ČR, pravidelně školí a přednáší.

undefined Jan Jelínek vede v Alense, jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě, marketingový tým pro 31 zemí. V online marketingu se pohybuje už od roku 2001 a v průběhu let pracoval například pro Elephant Orchestra, ČEZ a další.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading