Důležitým bodem v e‑mailingu je průběžné vyhodnocování úspěšnosti kampaní. Díky tomu zjistíte, co na vaše publikum platí a včas odhalíte problém. Lukáš Balek vás ve své přednášce provede základy analytiky a spolu s Honzou Jelínkem prozradí, jak analytika funguje v praxi. Pusťte si oba záznamy a začněte své kampaně vyhodnocovat správně 
:quality(80))
V záznamu přednášky se dozvíte:
jaké metriky jsou v e‑mail marketingu důležité
jak přistupovat k analytice kampaní
co je v e‑mailingu parametrem úspěchu
jak poznáte, že se vám daří
Podívejte se na to, jak to dělají odborníci. V záznamu rozhovoru s Honzou Jelínkem (CMO, Alensa) se dozvíte, jak se k analytice staví jeden z největších e‑shopů s kontaktními čočkami v Evropě.
V záznamu rozhovoru se dozvíte:
jak se k analytice v e‑mailingu staví v Alense
jaké si kladou otázky
co u e‑mailingových kampaní sledují za metriky
jak se díky analytice posouvají dál
Lukáš Balek je hlava a srdce strategického rozvoje klientů a inovací v Ecomailu. Konzultoval a nastavoval retenční strategie největším e‑shopům v ČR, pravidelně školí a přednáší.
Jan Jelínek vede v Alense, jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě, marketingový tým pro 31 zemí. V online marketingu se pohybuje už od roku 2001 a v průběhu let pracoval například pro Elephant Orchestra, ČEZ a další.
Už hodnotil 1 čtenář.