Tipy a triky

E‑mailing Benchmark: Porovnejte své výsledky s konkurencí a získejte 4 tipy pro úspěšnější kampaně

Eva Jakešová

11. srpna 2025

Sdílet

Čtení na 5 minut

Funkce Benchmark vám umožní porovnávat výsledky vašich kampaní s výsledky ostatních klientů v Ecomailu. Díky tomu zjistíte, jak si vedete oproti jiným ve vašem oboru, a kde máte prostor pro zlepšení. To vše zcela anonymně. Naučte se, jak tuto vychytávku používat! Na konci článku navíc najdete bonus v podobě tipů, jak výsledky zlepšit a být o krok před konkurencí.

Ecomail Benchmark

Jak Benchmark funguje?

Funkce je skvělým pomocníkem při monitoringu konkurence a optimalizaci vaší e‑mailingové strategie. Benchmark porovnává výsledky vašich kampaní s výsledky dalších klientů Ecomailu, kteří se do srovnání zapojí. Podle toho, jaký obor při aktivaci funkce vyberete, se výsledky zařadí do konkrétní kategorie. Data jsou v Ecomailu zcela anonymizovaná.

💡 TIP: Jméno odesílatele newsletteru: Jak ovlivňuje míru otevření a důvěru příjemců

Porovnávat můžete tyto metriky:

benchmark ecomail

Díky srovnání zjistíte, jak si oproti konkurenci vedete a kde případně máte prostor pro zlepšení vaší e‑mailingové strategie. 💡

Jak funkci aktivovat?

Benchmark je součástí sekce „Reporty„. Zde v horní nabídce stačí kliknout na „Aktivovat„. Následně z uvedených možností vyberete, ve kterém oboru podnikání se pohybujete. Více o funkci najdete v nápovědě >>

💡 Tipy, jak zlepšit výsledky

Pozorujete u svých kampaní horší výsledky oproti průměru ve vašem oboru? Máme pro vás 4 tipy, jak e‑mailing vylepšit a docílit nejen lepších výsledků, ale také zkvalitnění vztahu s příjemci!

Segmentujte

Posílat všechno všem je dlouhodobě neefektivní. Pokud chcete, aby čtenáři vaše e‑maily pravidelně otevírali a vybudovali si k vaší značce kladný vztah, začněte jim posílat relevantní obsah. Slevu na kočičí krmivo pošlete těm, kteří mají kočku. Představení nové kosmetické řady si nechte pro ženy. Nebo se inspirujte těmito 5 účinnými segmentačními strategiemi.

Personalizujte

Využívejte informací, které o kontaktech máte. Oslovte je jménem nebo třeba propište do newsletteru jméno jejich mazlíčka – prohloubíte tak váš vztah s příjemci. V klasické kampani si vyberete z mnoha předdefinovaných merge tagů, nebo si můžete vytvořit vlastní.

💡 TIP: Nejste si jistí, na základě čeho segmentovat? Podívejte se na 5 prověřených segmentačních strategií.

Optimalizujte

Zkontrolujte si, jestli v newsletteru máte vše správně nastaveno. Máte šablonu responzivní i pro mobily nebo pro dark‑mode? Neposíláte příjemcům na Outlooku v newsletteru prvky, jejichž zobrazení může být u tohoto klienta problémové? Pokud příjemce bude mít s prohlížením vašeho newsletteru potíže, zvyšujete riziko, že ty další přestane otevírat nebo se z nich zcela odhlásí.

Tvořte chytlavé předměty

Správně zvolený předmět může zvýšit míru otevření až o desítky %. Zjistěte, na co vaši čtenáři slyší díky A/B testování. V Ecomailu pro vás navíc máme vychytávku v podobě AI, která ten nejlepší předmět vygeneruje za vás! Vyzkoušejte ji zdarma.

Předmět e-mailu

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články