Vzdělávání

E‑mailingové strategie od první objednávky [Záznam webináře]

Klára Palkosková

31. ledna 2025

Sdílet

Čtení na 3 minuty

Retence zákazníků je pro e‑shopy klíčová. E‑mail marketing je králem mezi návatností investic. Objevte, jak nastavit strategii tak, aby se ze zákazníků, kteří nakoupí na e‑shopu poprvé, stali pravidelně nakupující.

E-mailingové strategie od první objednávky

Partnerství s agenturami si velice vážíme. Díky propojení Ecomailu s dalšími agenturami, vznikají nejrůznější projekty, jako třeba případové studie nebo právě webináře.

Pravidelně prostřednictvím online webinářů se svými klienty sdílíme cenné know‑how našich e‑mail marketingových expertů nebo marketérů ze spřátelných agentur.

Objevte, co si připravil Ondřej Kužílek z agentury Webscale, která má v Ecomailu nejvyšší certifikaci EXPERT 💪

Co se o e-mail marketingu naučíte? 🤩

  • Jak motivovat až 30 % zákazníků k druhé objednávce

  • Tipy z praxe od profíka z agentury

  • Principy automatizací, které přivedou zákazníky k dalším nákupům

  • Jak odhalit potřeby zákazníků díky testovacím skupinám

  • Příklad úspěšně nastavených strategií & case study jako praktický příklad


Přehrajte si záznam webináře 👇

Webinář Strategie e-mail marketingu po první objednávce

Kdo vás webinářem provede?

👨 Ondřej Kužílek | CEO & Founder ve Webscale

Ondřej je zkušený marketér s více než 10 lety praxe v rámci 360° komunikace pro největší české i světové značky. S Webscale se v rámci e‑mail marketingu specializuje na maximalizaci doručitelnosti, technické nastavení a přenos dat a v neposlední řadě na komplexní komunikační strategii a efektivní design šablon.

Staňte se partnerem Ecomailu

Máte ve správě více klientských účtů a s Ecomailem máte zkušenosti? Zážádejte o certifikaci od Ecomailu a získejte řadu výhod. Certifikace potvrdí vaše e‑mail marketingové znalosti a pomůže s oslovením nových klientů. Získáte prodloužené testování na 30 dní zdarma, přístup k novinkám s z aplikace s předstihem a účast na pravidelných meet‑upech.

Další články z Ecomail Blogu

Všechny články