Case study – Jak pomohla integrace s Shoptetem zvýšit tržby e‑shopu o 105 %

Eva Jakešová

3. října 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 3 minuty

Když se spojí kvalitní e‑mailingový nástroj, e‑shopové řešení a experti na e‑mailing, můžete snadno dosáhnout skvělých výsledků. O tom se přesvědčil i e‑shop levnytextil.cz, přečtěte si, jak začali efektivně využívat data díky integraci Shoptetu s Ecomailem, jak nastavili novou strategii s pomocí agentury Filipesmedia a jaké automatizace jim zvýšily tržby.

Case study Ecomail Shoptet

E-mailing pro e-shop na Shoptetu: případová studie levnytextil.cz

V létě 2022 začala agentura Filipesmedia spravovat e‑mailing e‑shopu levnytextil.cz, který běží na platformě Shoptet. Pro správu e‑mailingu si zvolili nástroj Ecomail, mimo jiné i proto, že je k dispozici jako doplněk přímo na Shoptetu. Díky tomuto propojení byla integrace snadná a rychlá.

Nová strategie a automatizace

Společně se podařilo nastavit novou strategii, která se soustředila zejména na:

  • segmentaci kontaktů,

  • spuštění automatizovaných kampaní.

Výsledky kampaní

  • Opuštěný košík: 51 % open rate a téměř 85 % zákazníků dokončilo nákup.

  • Reaktivační automatizace: úspora nákladů a navýšení tržeb o 105 %.


Pokud chcete detailněji poznat, jak propojit Shoptet a Ecomail a jak z automatizace vytěžit maximum, stáhněte si náš e‑book o e‑mail marketingu pro Shoptet. Najdete v něm praktické tipy, konkrétní příklady a strategie, které můžete ihned využít i ve svém e‑shopu.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading