Case study: Jak e‑shop Agátin svět zvýšil tržby o 144 % díky přechodu na nový e‑mailingový nástroj

Klára Palkosková

13. října 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 4 minuty

Se změnou e‑mailingového nástroje se obvykle pojí obavy ze ztráty dat, zdlouhavého procesu a vysokých nákladů. Při přechodu na Ecomail se ale ničeho nemusíte bát. Podívejte se, jak probíhala změna nástroje u úspěšného e‑shopu Agátin svět, který díky migraci rapidně zvýšil tržby z e‑mailingu a snížil náklady na e‑mailingový nástroj na polovinu.

Agátin svět Ecomail

Co je to Agátin svět?

Agátin svět je specializovaný internetový obchod a síť kamenných prodejen zaměřená na kvalitní hračky, kreativní pomůcky, školní potřeby a vzdělávací materiály pro děti. Nabízí produkty, které podporují zdravý rozvoj dítěte – od rozvoje motoriky, kreativity až po logické myšlení. Sortiment tvoří především značkové a prověřené produkty s důrazem na kvalitu, bezpečnost a dlouhou životnost.

Jak Agátin svět zvýšil tržby z e-mailingu o 144 % díky Ecomailu

Díky změně e‑mailingového nástroje zvýšil e‑shop Agátin svět své tržby z e‑mailingu o 144 % a zároveň snížil náklady o celých 50 %.

Aktuálně možná nevyužíváte všechny dostupné možnosti pro efektivní e‑mail marketing, ten zahrnuje mnohem víc, než posílání newsletterů. Inspirujte se Agátiným světem a zvyšte své tržby s Ecomailem i vy!


Zajímají vás i jiné případové studie? Podívejte se na naši kategorii na blogu. Případovým studiím je také věnována celá podstránka.



S přechodem k Ecomailu vám pomůžeme – podívejte se na naši nabídku migračních balíčků. Stačí si vybrat jenom ty služby, které potřebujete.

Agátin svět

Logo e-shopu Agátin svět

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotili 4 čtenáři.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading