Case Study ‑ Automatizace jako MUST HAVE úspěšného e‑mailingu

Eva Jakešová

15. prosince 2025

Sdílet

FacebookLinkedInXCopy

Čtení na 5 minut

Freshlabels vsadilo na automatizace. Vyplatilo se? undefined Přečtěte si novou case study, kde se dozvíte, jak automatizované kampaně pomohly Freshlabels zvýšit tržby z e‑mailingu o 15 %. Zjistíte, jak velký podíl má e‑mailing na celkovém obratu nebo které kampaně jim fungují nejlépe undefined

Automatizace v e-mailingu

Výhod e‑mail marketingu Freshlabels využívá dlouhá léta. Před rokem se ale spojili s agenturou PromoGen, která obsluhuje e‑mailing mnoha úspěšných e‑shopů. Společně zapracovali kromě uživatelských segmentů a produktových feedů právě na vylepšení automatizací undefined

Jak to dopadlo? To si přečtete v case study undefinedundefined

Jak to může vypadat, když necháte e-mailing pracovat za Vás?

Kouzlo automatizovaných kampaní spočívá ve vysoké personalizaci a nízké časové náročnosti undefined Nastavení automatizací sice zabere nějaký ten čas, pak ale mohou fungovat bez obsluhy. Personalizovaný obsah pak odpovídá na potřeby zákazníků.

O automatizacích mluvila naše e‑mailingová specialistka Andrea v nedávném webináři pro Shoptet

“Automatizace dlouhodobě šetří čas a přináší ekonomický růst. Se zákazníky totiž budujeme vztah skrze personalizované e‑maily a reagujeme na jejich konkrétní potřeby s obsahem šitým na míru.”

Nebojte se toho a začněte!

Nevíte, jak na to? Přečtěte si náš 3dílný seriál, kde se seznámíte se vším, co o automatizacích potřebujete vědět undefined

undefined díl: Seznamte se s automatizovanými kampaněmi

undefined díl: Základní typy automatizací a jejich praktické využití

undefined díl: Přehled e‑mailových automatizací pro každý e‑shop

Nebo se nechte prostředím automatizovaných kampaní provést naší e‑mailingovou specialistkou Andreou Fuxovou na webináři Nejoblíbenější automatizace za pár minut undefined

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Heart
Všechny články
Loading