Freshlabels vsadilo na automatizace. Vyplatilo se?
Přečtěte si novou case study, kde se dozvíte, jak automatizované kampaně pomohly Freshlabels zvýšit tržby z e‑mailingu o 15 %. Zjistíte, jak velký podíl má e‑mailing na celkovém obratu nebo které kampaně jim fungují nejlépe 
:quality(80))
Výhod e‑mail marketingu Freshlabels využívá dlouhá léta. Před rokem se ale spojili s agenturou PromoGen, která obsluhuje e‑mailing mnoha úspěšných e‑shopů. Společně zapracovali kromě uživatelských segmentů a produktových feedů právě na vylepšení automatizací 
Jak to dopadlo? To si přečtete v case study 

Kouzlo automatizovaných kampaní spočívá ve vysoké personalizaci a nízké časové náročnosti
Nastavení automatizací sice zabere nějaký ten čas, pak ale mohou fungovat bez obsluhy. Personalizovaný obsah pak odpovídá na potřeby zákazníků.
O automatizacích mluvila naše e‑mailingová specialistka Andrea v nedávném webináři pro Shoptet:
“Automatizace dlouhodobě šetří čas a přináší ekonomický růst. Se zákazníky totiž budujeme vztah skrze personalizované e‑maily a reagujeme na jejich konkrétní potřeby s obsahem šitým na míru.”
Nevíte, jak na to? Přečtěte si náš 3dílný seriál, kde se seznámíte se vším, co o automatizacích potřebujete vědět 
díl: Seznamte se s automatizovanými kampaněmi
díl: Základní typy automatizací a jejich praktické využití
díl: Přehled e‑mailových automatizací pro každý e‑shop
Nebo se nechte prostředím automatizovaných kampaní provést naší e‑mailingovou specialistkou Andreou Fuxovou na webináři Nejoblíbenější automatizace za pár minut 
Už hodnotil 1 čtenář.