Společně se Smartsuppem jsme dali dohromady praktické tipy na vylepšení komunikace. A to jak s potenciálními zákazníky, které chcete přimět k první objednávce, tak s těmi, kteří už u vás nakoupili a je šance, že nakoupí opakovaně. Konkrétní tipy a příklady se dozvíte v záznamu webináře.
Jak efektivně pomoci zákazníkovi s výběrem zboží a přimět ho k objednávce.
• Jak se zákazníkem komunikovat, aby měl chuť se k vám vrátit.
• Jak ho znova a bez větších nákladů přivést na web a pomoci mu s výběrem dalších produktů.
• Jaké vychytávky můžete použít k zajištění opakovaných nákupů a jaký mají na zákazníka dopad.
• Jakou strategii zvolit, aby se vaše značka stala lovebrandem.
Webinářem provází Lukáš Balek z Ecomail.cz a Daniel Višňák ze Smartsupp.
• Lukáš Balek je v Ecomailu hlavou a srdcem strategického rozvoje klientů a inovací. Podílí se na určování směru vývoje e‑mail marketingových služeb. Konzultoval a nastavoval e‑mailingové strategie největším e‑shopům v ČR. O e‑mailingu taky pravidelně přednáší a školí.
• Daniel Višňák je úspěšný e‑shopař a zároveň Smartsupp ambassador. Vybudoval a následně prodal největší hokejový e‑shop v ČR, aktuálně vede svůj nový e‑shop x‑trenink.cz. Je autorem projektu ESHOP RESTART, ve kterém předává své zkušenosti a ukazuje konkrétní kroky, které vedou k úspěšnému řízení e‑shopu.
Už hodnotil 1 čtenář.