Vzdělávání

8 tipů, jak prodávat více [Záznam webináře]

Eva Jakešová

23. června 2025

Sdílet

Čtení na 3 minuty

Cestou ke spokojenému zákazníkovi je efektivní komunikace. Ta musí ale ladit napříč kanály. Máme pro vás 8 tipů, jak na komunikaci před nákupem a po něm, abyste prodávali více.

Jak prodávat více

Společně se Smartsuppem jsme dali dohromady praktické tipy na vylepšení komunikace. A to jak s potenciálními zákazníky, které chcete přimět k první objednávce, tak s těmi, kteří už u vás nakoupili a je šance, že nakoupí opakovaně. Konkrétní tipy a příklady se dozvíte v záznamu webináře.

V záznamu vám poradíme

Jak efektivně pomoci zákazníkovi s výběrem zboží a přimět ho k objednávce.
• Jak se zákazníkem komunikovat, aby měl chuť se k vám vrátit.
• Jak ho znova a bez větších nákladů přivést na web a pomoci mu s výběrem dalších produktů.
• Jaké vychytávky můžete použít k zajištění opakovaných nákupů a jaký mají na zákazníka dopad.
• Jakou strategii zvolit, aby se vaše značka stala  lovebrandem.

Webinářem provází Lukáš Balek z Ecomail.cz a Daniel Višňák ze Smartsupp.

• Lukáš Balek je v Ecomailu hlavou a srdcem strategického rozvoje klientů a inovací. Podílí se na určování směru vývoje e‑mail marketingových služeb. Konzultoval a nastavoval e‑mailingové strategie největším e‑shopům v ČR. O e‑mailingu taky pravidelně přednáší a školí.

• Daniel Višňák je úspěšný e‑shopař a zároveň Smartsupp ambassador. Vybudoval a následně prodal největší hokejový e‑shop v ČR, aktuálně vede svůj nový e‑shop x‑trenink.cz. Je autorem projektu ESHOP RESTART, ve kterém předává své zkušenosti a ukazuje konkrétní kroky, které vedou k úspěšnému řízení e‑shopu.

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotil 1 čtenář.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články