E‑mailing je jeden z nejúčinnějších kanálů online komunikace s vysokou návratností investic. Chcete se dozvědět, jak pomocí aplikace Ecomail nastavit e‑mailing tak, aby vám konečně vydělával?
Přijďte na školení a zjistěte, jak můžete díky správnému nastavení, promyšlené strategii a chytrým funkcím zlepšit úroveň i výsledky svého e‑mailingu.
8:30 - 16:30 hodin
bez DPH
účastníků
Pro všechny, kteří se chtějí naučit efektivně pracovat s aplikací Ecomail a využívat ji naplno. Znalosti z oblasti e‑mailingu a předchozí zkušenosti s aplikací nejsou potřeba.
Školení je vhodné pro jednotlivce, e‑shopaře, agentury, marketingové specialisty i další e-mailingové nadšence.
E‑mail marketing už dávno není jen o pravidelném posílání newsletterů na celou databázi, zahrnuje spoustu dalších možností.
Ve třech tematických blocích proto projdeme celou aplikaci krok po kroku a ukážeme si jednotlivé funkce a jejich praktické použití. Součástí školení budou také marketingová doporučení pro fungující e‑mailing.
V prvním bloku si řekneme, jak nastavit úvodní strategii e‑mailingu, jak pečovat o vlastní databázi kontaktů, co všechno ovlivňuje doručitelnost, a jak segmentovat kontakty.
Co všechno by mělo být součástí e‑mail marketingové strategie
Úvod do aplikace Ecomail, základní nastavení účtu
Jak udržitelně spravovat databázi kontaktů
Integrace potřebných dat pro e‑mailing a jak je využít v praxi
Techniky a nastavení celého procesu aktivního sběru nových kontaktů
Doručitelnost a GDPR
Segmentace databáze pro cílený e‑mailing
Podíváme se na komplexní tvorbu e‑mailové kampaně, projdeme šablonu e‑mailu včetně tipů, jak při její tvorbě ušetřit čas, nebo jak se vyhnout spam složce. Více se dozvíte i o personalizaci e‑mailingu, testování, reportingu a optimalizaci kampaní.
Jak efektivně nastavit a spravovat kampaně
Tipy pro tvorbu šablon e‑mailů, jak ušetřit čas
Práce se zbožovými a datovými feedy
Personalizace - přizpůsobení e‑mailingu kontaktům na míru
Testování a vyhodnocování kampaní
Optimalizace pomocí A/B testování
Na závěr se můžete těšit na vysvětlení a praktické ukázky automatizací včetně jejich vyhodnocování. Ukážeme si i možnosti práce se slevovými kupóny v aplikaci.
Princip práce s automatickými kampaněmi
Jak pracovat se slevovými kupóny
Praktické ukázky nejčastějších automatizací
Reporting a optimalizace automatických kampaní
Odborné školení
e‑mail marketingu
Diskuze, konzultace,
networking
Pracovní materiály
a podklady
Výborné občerstvení
včetně oběda
Školení se mi velmi líbilo. Je vidět, že Monika rozumí všem oblastem práce s Ecomailem, na všechno dokázala odpovědět. Byla jsem velice spokojená - jste milý a vstřícný tým, se kterým je příjemné spolupracovat❤️
Hana Vránová
3D styl
Rozhodně oceňuji lidský přístup a i když spousta věcí byla již odbornějších, vše bylo výborně vysvětleno i pro úplné začátečníky.
Iveta Gerbejová
maveb
Školení bylo velmi přínosné a lektorka výborná!
Helena Diesing
Mark Distri
Monika je odbornicí nejen na e-mailing, ale hlavně na aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Během svého působení u nás si prošla zákaznickou podporou od odpovídání na chatu až po vedení celého týmu, nyní se specializuje na služby na míru a školení pro naše klienty.
8:30 - 16:30 hodin
bez DPH
účastníků